Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/6751
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mihułka, Krystyna | - |
dc.contributor.author | Chojnacka-Gärtner, Joanna | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-06T10:57:31Z | - |
dc.date.available | 2018-07-06T10:57:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Linguodidactica, T. 21, 2017, s. 205-219 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-6332 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/6751 | - |
dc.description.abstract | Celem artykułu jest ukazanie profilu „dobrego” nauczyciela języka obcego w szkole gimnazjalnej na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród uczniów wybranych szkół dwóch województw Polski (woj. podkarpackiego, woj. wielkopolskiego). Badanie to jest częścią większego projektu badawczego obejmującego wszystkie typy szkół w Polsce (oprócz wspomnianych gimnazjów, szkoły podstawowe, średnie i wyższe – kierunki neofilologiczne, głównie o specjalizacji nauczycielskiej). | pl |
dc.description.abstract | The aim of this article is to present the profile of a ‘good’ foreign language teacher in junior high schools based on the results of the study conducted among pupils of selected junior high schools in two voivodeships of Poland, namely Podkarpackie Voivodeship and Wielkopolska Voivodeship. This study is part of a larger research project covering all types of schools in Poland. Apart from the above-mentioned junior high schools, primary schools, secondary schools as well as universities (neophilological degree courses, in particular those with teaching specialisation) are also included in this study. | pl |
dc.language.iso | de | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | cechy osobowościowe | pl |
dc.subject | cechy dydaktyczne | pl |
dc.subject | cechy glottodydaktyczne | pl |
dc.subject | personality traits | pl |
dc.subject | didactic characteristics | pl |
dc.subject | glottodidactic characteristics | pl |
dc.title | Forschungsbericht zum Profil eines „guten” Fremdsprachenlehrers am Gymnasium | pl |
dc.title.alternative | Profil „dobrego” nauczyciela języka obcego w szkole gimnazjalnej – raport z badań | pl |
dc.title.alternative | Profile of a ‘good’ foreign language teacher in a junior high school – research report | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/lingdid.2017.21.15 | - |
dc.description.Email | Krystyna Mihułka: kmihulka@gmail.com | pl |
dc.description.Email | Joanna Chojnacka-Gärtner: chojnackagaertner@op.pl | pl |
dc.description.Affiliation | dr hab. Krystyna Mihułka, prof. UR - Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Germańskiej | pl |
dc.description.Affiliation | dr Joanna Chojnacka-Gärtner - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie, Wydział Filologiczny, Katedra Badań nad Uczeniem się i Nauczaniem Języków Obcych | pl |
dc.description.references | Diekmann A., Empirische Sozialforschung. Grundlagen, Methoden, Anwendungen, Hamburg 2007. | pl |
dc.description.references | Komorowska H., Metody badań empirycznych w glottodydaktyce, Warszawa 1982. | pl |
dc.description.references | Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 2009. | pl |
dc.description.references | Mihułka K., Chojnacka-Gärtner J., Forschungsbericht zum Profil eines „guten” Fremdsprachenlehrers in der Grundschule, „Studia Niemcoznawcze” 2017, 60, s. 989–1004. | pl |
dc.description.references | Wilczyńska W., Michońska-Stadnik A., Metodologia badań w glottodydaktyce. Wprowadzenie, Kraków 2010. | pl |
dc.description.volume | 21 | - |
dc.description.firstpage | 205 | pl |
dc.description.lastpage | 219 | pl |
dc.identifier.citation2 | Linguodidactica | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2017, tom XXI |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_21_K_Mihulka_J_Chojnacka-Gartner_Forschungsbericht_zum_Profil_eines_guten_Fremdsprachenlehrers.pdf | 249,14 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)