REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/6751
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMihułka, Krystyna-
dc.contributor.authorChojnacka-Gärtner, Joanna-
dc.date.accessioned2018-07-06T10:57:31Z-
dc.date.available2018-07-06T10:57:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationLinguodidactica, T. 21, 2017, s. 205-219pl
dc.identifier.issn1731-6332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/6751-
dc.description.abstractCelem artykułu jest ukazanie profilu „dobrego” nauczyciela języka obcego w szkole gimnazjalnej na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród uczniów wybranych szkół dwóch województw Polski (woj. podkarpackiego, woj. wielkopolskiego). Badanie to jest częścią większego projektu badawczego obejmującego wszystkie typy szkół w Polsce (oprócz wspomnianych gimnazjów, szkoły podstawowe, średnie i wyższe – kierunki neofilologiczne, głównie o specjalizacji nauczycielskiej).pl
dc.description.abstractThe aim of this article is to present the profile of a ‘good’ foreign language teacher in junior high schools based on the results of the study conducted among pupils of selected junior high schools in two voivodeships of Poland, namely Podkarpackie Voivodeship and Wielkopolska Voivodeship. This study is part of a larger research project covering all types of schools in Poland. Apart from the above-mentioned junior high schools, primary schools, secondary schools as well as universities (neophilological degree courses, in particular those with teaching specialisation) are also included in this study.pl
dc.language.isodepl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectcechy osobowościowepl
dc.subjectcechy dydaktycznepl
dc.subjectcechy glottodydaktycznepl
dc.subjectpersonality traitspl
dc.subjectdidactic characteristicspl
dc.subjectglottodidactic characteristicspl
dc.titleForschungsbericht zum Profil eines „guten” Fremdsprachenlehrers am Gymnasiumpl
dc.title.alternativeProfil „dobrego” nauczyciela języka obcego w szkole gimnazjalnej – raport z badańpl
dc.title.alternativeProfile of a ‘good’ foreign language teacher in a junior high school – research reportpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/lingdid.2017.21.15-
dc.description.EmailKrystyna Mihułka: kmihulka@gmail.compl
dc.description.EmailJoanna Chojnacka-Gärtner: chojnackagaertner@op.plpl
dc.description.Affiliationdr hab. Krystyna Mihułka, prof. UR - Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Germańskiejpl
dc.description.Affiliationdr Joanna Chojnacka-Gärtner - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie, Wydział Filologiczny, Katedra Badań nad Uczeniem się i Nauczaniem Języków Obcychpl
dc.description.referencesDiekmann A., Empirische Sozialforschung. Grundlagen, Methoden, Anwendungen, Hamburg 2007.pl
dc.description.referencesKomorowska H., Metody badań empirycznych w glottodydaktyce, Warszawa 1982.pl
dc.description.referencesŁobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 2009.pl
dc.description.referencesMihułka K., Chojnacka-Gärtner J., Forschungsbericht zum Profil eines „guten” Fremdsprachenlehrers in der Grundschule, „Studia Niemcoznawcze” 2017, 60, s. 989–1004.pl
dc.description.referencesWilczyńska W., Michońska-Stadnik A., Metodologia badań w glottodydaktyce. Wprowadzenie, Kraków 2010.pl
dc.description.volume21-
dc.description.firstpage205pl
dc.description.lastpage219pl
dc.identifier.citation2Linguodidacticapl
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2017, tom XXI

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)