REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/6697
Tytuł: XXXI Letnia Szkoła Młodych Pedagogów: Problemy z własnym lub cudzym warsztatem pisarstwa naukowego. Warszawa, 11–16 września 2017 r.
Inne tytuły: 31st Summer School of Young Educators. Problems with one’s own or others’ academic writing skills. Warsaw, 11–16 September 2017
Autorzy: Ciechomski, Maciej
Słowa kluczowe: Letnia Szkoła Młodych Pedagogów
język naukowy
warsztat pisarski
tworzenie wiedzy
Summer School of Young Educators
scientific language
writing skills
creating knowledge
Data wydania: 2017
Data dodania: 18-cze-2018
Wydawca: Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2017, nr 2(8), s. 159-165
Abstrakt: Tekst stanowi relację z wydarzeń XXXI Letniej Szkoły Młodych Pedagogów w Warszawie, poświęconej Problemom z własnym lub cudzym warsztatem pisarstwa naukowego. Gospodarzem Szkoły, organizowanej pod auspicjami Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN, był Uniwersytet Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
The text is the report from the 31st Summer School of Young Educators in Warsaw, devoted to Problems with one’s own or others’ academic writing skills. The host of the School organized by the Committee on Pedagogical Sciences of the Polish Academy of Sciences was Cardinal Stefan Wyszyński University in Warsaw.
Afiliacja: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
E-mail: m.ciechomski@uksw.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/6697
DOI: 10.15290/parezja.2017.08.13
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2017, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2017_M_Ciechomski_XXXI_Letnia_Szkola_Mlodych_Pedagogow.pdf130,44 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons