Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/612
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гец, Марина Г. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T10:22:52Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T10:22:52Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Linguodidactica, tom XVI, 2012, s. 31-37 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-6332 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/612 | - |
dc.description.abstract | The article validates practicability of the analysis of typical language and speech mistakes made by learners of the English language. The author defines the concept of speech irregularities, gives several classifications, describes their functions, emphasizes logical fallacies and delusions. They may be explicit signs of the underdevelopment of logical thinking. The author underlines the necessity to accomplish control functions aiming at launching mechanisms of self-control, self-check and reflection. | pl |
dc.description.abstract | W niniejszym artykule uzasadnia się celowość stosowania analizy typowych błędów w języku mówionym osób uczących się języka angielskiego. Autor rozpatruje różne definicje pojęcia „błąd”, przytacza kilka klasyfikacji błędów językowych oraz błędów, występujących w języku mówionym, opisuje ich funkcje, wyróżnia błędy logiczne, które świadczą o konieczności rozwijania logicznego myślenia. Podkreśla się konieczność realizacji czynności kontrolnooceniających z uwzględnieniem różnorodności ich funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem mechanizmów samokontroli i autokorekty uczących się osób. | pl_PL |
dc.language.iso | ru | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | classifications and functions of speech irregularities | pl |
dc.subject | mistakes | pl |
dc.subject | errors and fossilized errors | pl |
dc.subject | logical misconception | pl |
dc.subject | mechanisms of control and self-control | pl |
dc.subject | communicative approach | pl |
dc.title | Классификация ошибок как основа реализации функций контроля при комм уникативно ориентированном обучении английскому языку | pl |
dc.title.alternative | Classification of Learners’ Mistakes as a Basis of Control Functions Realization within the Communicative Approach to Teaching English | pl |
dc.title.alternative | Klasyfikacja błędów jako podstawa realizacji funkcji kontrolnych w podejściu komunikacyjnym nauczania języka angielskiego | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/lingdid.2012.16.03 | pl |
dc.description.Affiliation | Минский государственный лингвистический университет | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2012, tom XVI |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_16_Gec.pdf | 178,07 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)