REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/612
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorГец, Марина Г.-
dc.date.accessioned2014-02-14T10:22:52Z-
dc.date.available2014-02-14T10:22:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationLinguodidactica, tom XVI, 2012, s. 31-37pl
dc.identifier.issn1731-6332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/612-
dc.description.abstractThe article validates practicability of the analysis of typical language and speech mistakes made by learners of the English language. The author defines the concept of speech irregularities, gives several classifications, describes their functions, emphasizes logical fallacies and delusions. They may be explicit signs of the underdevelopment of logical thinking. The author underlines the necessity to accomplish control functions aiming at launching mechanisms of self-control, self-check and reflection.pl
dc.description.abstractW niniejszym artykule uzasadnia się celowość stosowania analizy typowych błędów w języku mówionym osób uczących się języka angielskiego. Autor rozpatruje różne definicje pojęcia „błąd”, przytacza kilka klasyfikacji błędów językowych oraz błędów, występujących w języku mówionym, opisuje ich funkcje, wyróżnia błędy logiczne, które świadczą o konieczności rozwijania logicznego myślenia. Podkreśla się konieczność realizacji czynności kontrolnooceniających z uwzględnieniem różnorodności ich funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem mechanizmów samokontroli i autokorekty uczących się osób.pl_PL
dc.language.isorupl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectclassifications and functions of speech irregularitiespl
dc.subjectmistakespl
dc.subjecterrors and fossilized errorspl
dc.subjectlogical misconceptionpl
dc.subjectmechanisms of control and self-controlpl
dc.subjectcommunicative approachpl
dc.titleКлассификация ошибок как основа реализации функций контроля при комм уникативно ориентированном обучении английскому языкуpl
dc.title.alternativeClassification of Learners’ Mistakes as a Basis of Control Functions Realization within the Communicative Approach to Teaching Englishpl
dc.title.alternativeKlasyfikacja błędów jako podstawa realizacji funkcji kontrolnych w podejściu komunikacyjnym nauczania języka angielskiegopl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/lingdid.2012.16.03pl
dc.description.AffiliationМинский государственный лингвистический университет-
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2012, tom XVI

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_16_Gec.pdf178,07 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)