Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/5947
Tytuł: | Dylematy polityki edukacyjnej w kontekście społeczeństw wielokulturowych |
Inne tytuły: | Dilemmas of educational policy in the context of multicultural societies |
Autorzy: | Badowska, Mariola |
Słowa kluczowe: | mass migration immigrants education policy social integration |
Data wydania: | 2017 |
Data dodania: | 23-paź-2017 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Pogranicze. Studia Społeczne, T. 30, 2017, s. 56-65 |
Abstrakt: | For several years, we have to deal with the increased influx of migrants to Europe. In accordance with the principles adopted in the European Union, each EU country is obliged to take measures and actions to facilitate the cultural and social integration of students with immigrant background in the new educational system. The article presents the current problems associated with mass migration to Europe, the dilemmas of educational policy and recommendations regarding the desired action in this regard. |
Afiliacja: | Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora w Pułtusku |
E-mail: | mariola.badowska@op.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/5947 |
DOI: | 10.15290/pss.2017.30.04 |
ISSN: | 1230-2392 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Pogranicze. Studia Społeczne, 2017, tom XXX |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Pogranicze_30_2017_M_Badowska_Dylematy_polityki_edukacyjnej_w_kontekscie_spoleczenstw_wielokulturowych.pdf | 116,3 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)