Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
                
    
    http://hdl.handle.net/11320/4257| Tytuł: | Grendler Paul F., Schooling in Renaissance Italy. Literacy and Learning. 1300-1600, Baltimore 1989, The John Hopkins University Press, s. 477. | 
| Autorzy: | Wyczański, Andrzej | 
| Słowa kluczowe: | recenzja | 
| Data wydania: | 1995 | 
| Data dodania: | 28-cze-2016 | 
| Wydawca: | Dział Wydawnictw Filii UW w Białymstoku | 
| Źródło: | Studia Podlaskie T. 5, 1995, s. 321-323 | 
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/4257 | 
| ISBN: | 83-86423-27-7 | 
| Typ Dokumentu: | Other | 
| Występuje w kolekcji(ach): | Studia Podlaskie, 1995, tom V Varia (WH) | 
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Studia_Podlaskie_5_Wyczanski_rec.pdf | 698,34 kB | Adobe PDF | Otwórz | 
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)


