Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/4257
Tytuł: | Grendler Paul F., Schooling in Renaissance Italy. Literacy and Learning. 1300-1600, Baltimore 1989, The John Hopkins University Press, s. 477. |
Autorzy: | Wyczański, Andrzej |
Słowa kluczowe: | recenzja |
Data wydania: | 1995 |
Data dodania: | 28-cze-2016 |
Wydawca: | Dział Wydawnictw Filii UW w Białymstoku |
Źródło: | Studia Podlaskie T. 5, 1995, s. 321-323 |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/4257 |
ISBN: | 83-86423-27-7 |
Typ Dokumentu: | Other |
Występuje w kolekcji(ach): | Studia Podlaskie, 1995, tom V Varia (WH) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Studia_Podlaskie_5_Wyczanski_rec.pdf | 698,34 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)