Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/4257
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Wyczański, Andrzej | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-28T12:04:19Z | - |
dc.date.available | 2016-06-28T12:04:19Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.citation | Studia Podlaskie T. 5, 1995, s. 321-323 | pl |
dc.identifier.isbn | 83-86423-27-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/4257 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Dział Wydawnictw Filii UW w Białymstoku | pl |
dc.subject | recenzja | - |
dc.title | Grendler Paul F., Schooling in Renaissance Italy. Literacy and Learning. 1300-1600, Baltimore 1989, The John Hopkins University Press, s. 477. | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.description.pages | 321-323 | pl |
dc.description.volume | 5 | - |
dc.description.firstpage | 321 | - |
dc.description.lastpage | 323 | - |
dc.identifier.citation2 | Studia Podlaskie | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Studia Podlaskie, 1995, tom V Varia (WH) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Studia_Podlaskie_5_Wyczanski_rec.pdf | 698,34 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)