Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/3762
Tytuł: | O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne |
Inne tytuły: | Around the conference One Hundred Questions About Creativity, that is why it is worthy to engage students in scientific and organisational activities |
Autorzy: | Okraj, Zofia |
Słowa kluczowe: | konferencja naukowa kreatywność współpraca studenci – nauczyciele akademiccy scientific conference creativity students-academics cooperation |
Data wydania: | 2015 |
Data dodania: | 28-sty-2016 |
Wydawca: | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2(4), s. 149-156 |
Abstrakt: | Artykuł zawiera sprawozdanie z konferencji naukowej „Sto pytań o kreatywność” oraz analizę powodów, dla których warto zachęcać i angażować studentów w organizację różnych inicjatyw naukowych. W takich formach aktywności studenci i nauczyciele akademiccy stają się realnymi partnerami w procesie nabywania wiedzy i doświadczeń. Takie działania to nie tylko szansa na prawdziwą kreatywność i wieloaspektowe transgresje, ale również przykład wielkiej i niepodważalnej wartości i tradycji, jaką jest wspólnota uniwersytecka. The article contains the report of scientific conference ONE HUNDRED QUESTIONS ABOUT CREATIVITY and the analysis of reasons why it is worthy to encourage and engage students in organization of diversified scientific initiatives. In such forms of activities students and academics become real partners in the process of acquiring knowledge and experience. These activities constitute not only the opportunity for real creativity and multilateral transgressions, but also the university community that is great and uncontested value and tradition. |
Afiliacja: | Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach |
E-mail: | zofiaokraj@gazeta.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/3762 |
DOI: | 10.15290/parezja.2015.04.12 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Zofia _Okraj_Parezja_2_2015_(4).pdf | 497,69 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL