Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/3762
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Okraj, Zofia | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-28T12:48:40Z | - |
dc.date.available | 2016-01-28T12:48:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2(4), s. 149-156 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/3762 | - |
dc.description.abstract | Artykuł zawiera sprawozdanie z konferencji naukowej „Sto pytań o kreatywność” oraz analizę powodów, dla których warto zachęcać i angażować studentów w organizację różnych inicjatyw naukowych. W takich formach aktywności studenci i nauczyciele akademiccy stają się realnymi partnerami w procesie nabywania wiedzy i doświadczeń. Takie działania to nie tylko szansa na prawdziwą kreatywność i wieloaspektowe transgresje, ale również przykład wielkiej i niepodważalnej wartości i tradycji, jaką jest wspólnota uniwersytecka. | pl |
dc.description.abstract | The article contains the report of scientific conference ONE HUNDRED QUESTIONS ABOUT CREATIVITY and the analysis of reasons why it is worthy to encourage and engage students in organization of diversified scientific initiatives. In such forms of activities students and academics become real partners in the process of acquiring knowledge and experience. These activities constitute not only the opportunity for real creativity and multilateral transgressions, but also the university community that is great and uncontested value and tradition. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | konferencja naukowa | pl |
dc.subject | kreatywność | pl |
dc.subject | współpraca studenci – nauczyciele akademiccy | pl |
dc.subject | scientific conference | pl |
dc.subject | creativity | pl |
dc.subject | students-academics cooperation | pl |
dc.title | O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne | pl |
dc.title.alternative | Around the conference One Hundred Questions About Creativity, that is why it is worthy to engage students in scientific and organisational activities | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2015.04.12 | - |
dc.description.Email | zofiaokraj@gazeta.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach | pl |
dc.description.references | Dudzikowa M., Wawrzyniak-Beszterda R., Jaskulska S., Marciniak M., Bochno E., Bochno I., Knasiecka-Falbierska K., Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu: diagnoza, interpretacje, konteksty, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013. | pl |
dc.description.references | Idea uniwersytetu: reaktywacja, P. Sztompka, K. Matuszek (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2014. | pl |
dc.description.references | Kozielecki J., Psychotransgresjonizm: nowy kierunek psychologii, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2007. | pl |
dc.description.pages | 149-156 | pl |
dc.description.issue | 2(4) | - |
dc.description.firstpage | 149 | - |
dc.description.lastpage | 156 | - |
dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Zofia _Okraj_Parezja_2_2015_(4).pdf | 497,69 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL