REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3762
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOkraj, Zofia-
dc.date.accessioned2016-01-28T12:48:40Z-
dc.date.available2016-01-28T12:48:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2(4), s. 149-156pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/3762-
dc.description.abstractArtykuł zawiera sprawozdanie z konferencji naukowej „Sto pytań o kreatywność” oraz analizę powodów, dla których warto zachęcać i angażować studentów w organizację różnych inicjatyw naukowych. W takich formach aktywności studenci i nauczyciele akademiccy stają się realnymi partnerami w procesie nabywania wiedzy i doświadczeń. Takie działania to nie tylko szansa na prawdziwą kreatywność i wieloaspektowe transgresje, ale również przykład wielkiej i niepodważalnej wartości i tradycji, jaką jest wspólnota uniwersytecka.pl
dc.description.abstractThe article contains the report of scientific conference ONE HUNDRED QUESTIONS ABOUT CREATIVITY and the analysis of reasons why it is worthy to encourage and engage students in organization of diversified scientific initiatives. In such forms of activities students and academics become real partners in the process of acquiring knowledge and experience. These activities constitute not only the opportunity for real creativity and multilateral transgressions, but also the university community that is great and uncontested value and tradition.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectkonferencja naukowapl
dc.subjectkreatywnośćpl
dc.subjectwspółpraca studenci – nauczyciele akademiccypl
dc.subjectscientific conferencepl
dc.subjectcreativitypl
dc.subjectstudents-academics cooperationpl
dc.titleO konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjnepl
dc.title.alternativeAround the conference One Hundred Questions About Creativity, that is why it is worthy to engage students in scientific and organisational activitiespl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2015.04.12-
dc.description.Emailzofiaokraj@gazeta.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcachpl
dc.description.referencesDudzikowa M., Wawrzyniak-Beszterda R., Jaskulska S., Marciniak M., Bochno E., Bochno I., Knasiecka-Falbierska K., Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu: diagnoza, interpretacje, konteksty, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013.pl
dc.description.referencesIdea uniwersytetu: reaktywacja, P. Sztompka, K. Matuszek (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2014.pl
dc.description.referencesKozielecki J., Psychotransgresjonizm: nowy kierunek psychologii, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2007.pl
dc.description.pages149-156pl
dc.description.issue2(4)-
dc.description.firstpage149-
dc.description.lastpage156-
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zofia _Okraj_Parezja_2_2015_(4).pdf497,69 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons