REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3750
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKorzeniecka-Bondar, Alicja-
dc.contributor.authorGrzybowski, Przemysław Paweł-
dc.date.accessioned2016-01-19T07:38:20Z-
dc.date.available2016-01-19T07:38:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationParezja, 2015, nr 2(4), s. 5-13pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/3750-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleNierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?pl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2015.04.01-
dc.description.EmailAlicja Korzeniecka-Bondar: alibon@uwb.edu.plpl
dc.description.EmailPrzemysław Paweł Grzybowski: lsmp@ukw.edu.plpl
dc.description.AffiliationAlicja Korzeniecka-Bondar - Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.AffiliationPrzemysław Paweł Grzybowski - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczypl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 2
Varia (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons