Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2828
Tytuł: | Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego |
Inne tytuły: | Humiliation of a student by a teacher as one of the mechanisms of school assessment |
Autorzy: | Jaskulska, Sylwia |
Słowa kluczowe: | school assessment humiliation |
Data wydania: | 2014 |
Data dodania: | 13-maj-2015 |
Wydawca: | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja, 2014, nr 2, s. 79-94 |
Abstrakt: | The purpose of the text is to look at the school assessment as the teacher-student relationship, through the category of “humiliation”. I have posed the following questions: How much humiliation mechanism is present in contemporary Polish school? What are the consequences of “being humiliated” for students? |
Afiliacja: | Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/2828 |
DOI: | 10.15290/parezja.2014.02.07 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Sylwia_Jaskulska_Upokorzenie_ucznia_przez_nauczyciela_jako_jeden_z_mechanizmow_oceniania_szkolnego_Parezja_2_2014.pdf | 722,51 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL