REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2828
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJaskulska, Sylwia-
dc.date.accessioned2015-05-13T08:30:21Z-
dc.date.available2015-05-13T08:30:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationParezja, 2014, nr 2, s. 79-94pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2828-
dc.description.abstractThe purpose of the text is to look at the school assessment as the teacher-student relationship, through the category of “humiliation”. I have posed the following questions: How much humiliation mechanism is present in contemporary Polish school? What are the consequences of “being humiliated” for students?pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectschool assessmentpl
dc.subjecthumiliationpl
dc.titleUpokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnegopl
dc.title.alternativeHumiliation of a student by a teacher as one of the mechanisms of school assessmentpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2014.02.07-
dc.description.AffiliationUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniupl
dc.description.issue2-
dc.description.firstpage79-
dc.description.lastpage94-
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons