Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2828
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jaskulska, Sylwia | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-13T08:30:21Z | - |
dc.date.available | 2015-05-13T08:30:21Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Parezja, 2014, nr 2, s. 79-94 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2828 | - |
dc.description.abstract | The purpose of the text is to look at the school assessment as the teacher-student relationship, through the category of “humiliation”. I have posed the following questions: How much humiliation mechanism is present in contemporary Polish school? What are the consequences of “being humiliated” for students? | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | school assessment | pl |
dc.subject | humiliation | pl |
dc.title | Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego | pl |
dc.title.alternative | Humiliation of a student by a teacher as one of the mechanisms of school assessment | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2014.02.07 | - |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu | pl |
dc.description.issue | 2 | - |
dc.description.firstpage | 79 | - |
dc.description.lastpage | 94 | - |
dc.identifier.citation2 | Parezja | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Sylwia_Jaskulska_Upokorzenie_ucznia_przez_nauczyciela_jako_jeden_z_mechanizmow_oceniania_szkolnego_Parezja_2_2014.pdf | 722,51 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL