REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2827
Tytuł: Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzież
Inne tytuły: The Heroic Imagination Project by Professor Philip Zimbardo and the realities of contemporary education of the youth
Autorzy: Zimbardo, Philip
Słowa kluczowe: heroism
education
problems of the school
Data wydania: 2014
Data dodania: 13-maj-2015
Wydawca: Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja, 2014, nr 2, s. 59-78
Abstrakt: The interview consists of two parts and is preceded by a short introduction which outlines the assumptions of the Heroic Imagination Project. The first part includes, among others, questions and answers concerning the growing discrepancies between the curriculum and the new reality of the school, teacher training, cooperation with parents at school. The second part refers to the space of the Academy and pertains to academics’ duties towards educational praxis, dilemmas connected with academics’ involvement in teaching and education.
Opis: Wywiad - Philip Zimbardo w rozmowie z Urszulą Markowską-Manista (Philip Zimbardo in a conversation with Urszula Markowska-Manista).
URI: http://hdl.handle.net/11320/2827
DOI: 10.15290/parezja.2014.02.06
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Other
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Philip_Zimbardo_Projekt_Bohaterskiej_Wyobrazni_Parezja_2_2014.pdf736,84 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons