REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2827
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZimbardo, Philip-
dc.date.accessioned2015-05-13T08:25:43Z-
dc.date.available2015-05-13T08:25:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationParezja, 2014, nr 2, s. 59-78pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2827-
dc.descriptionWywiad - Philip Zimbardo w rozmowie z Urszulą Markowską-Manista (Philip Zimbardo in a conversation with Urszula Markowska-Manista).pl
dc.description.abstractThe interview consists of two parts and is preceded by a short introduction which outlines the assumptions of the Heroic Imagination Project. The first part includes, among others, questions and answers concerning the growing discrepancies between the curriculum and the new reality of the school, teacher training, cooperation with parents at school. The second part refers to the space of the Academy and pertains to academics’ duties towards educational praxis, dilemmas connected with academics’ involvement in teaching and education.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectheroismpl
dc.subjecteducationpl
dc.subjectproblems of the schoolpl
dc.titleProjekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieżpl
dc.title.alternativeThe Heroic Imagination Project by Professor Philip Zimbardo and the realities of contemporary education of the youthpl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2014.02.06-
dc.description.issue2-
dc.description.firstpage59-
dc.description.lastpage78-
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Philip_Zimbardo_Projekt_Bohaterskiej_Wyobrazni_Parezja_2_2014.pdf736,84 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons