Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2735
Tytuł: | Wybrane aspekty motywowania uczniów do nauki |
Inne tytuły: | Chosen aspects of giving reasons of schoolboys to learning |
Autorzy: | Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata |
Słowa kluczowe: | motywacja motywacja wewnętrzna teorie motywacji |
Data wydania: | 2010 |
Data dodania: | 22-kwi-2015 |
Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
Źródło: | Edukacja dziecka – mity i fakty, pod red. Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 422-431 |
Abstrakt: | This paper constitutes an overview dedicated to the role of motivation, as a major factor in the learning process. It covers the mechanism and determi - nants of the phenomenon of intrinsic motivation, presented as the element facilitating the learning process, nevertheless, not applied in the educating processes to the desired extend. The author presents the comparative study of the inner and outer motivation, and draws attention to the practical possibili - ties of applying motivation into the learning processes. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/2735 |
ISBN: | 978-83-61209-39-3 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow_Wybrane aspekty motywowania uczniów do nauki.pdf | 549,09 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL