REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2735
Tytuł: Wybrane aspekty motywowania uczniów do nauki
Inne tytuły: Chosen aspects of giving reasons of schoolboys to learning
Autorzy: Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata
Słowa kluczowe: motywacja
motywacja wewnętrzna
teorie motywacji
Data wydania: 2010
Data dodania: 22-kwi-2015
Wydawca: Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie
Źródło: Edukacja dziecka – mity i fakty, pod red. Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 422-431
Abstrakt: This paper constitutes an overview dedicated to the role of motivation, as a major factor in the learning process. It covers the mechanism and determi - nants of the phenomenon of intrinsic motivation, presented as the element facilitating the learning process, nevertheless, not applied in the educating processes to the desired extend. The author presents the comparative study of the inner and outer motivation, and draws attention to the practical possibili - ties of applying motivation into the learning processes.
URI: http://hdl.handle.net/11320/2735
ISBN: 978-83-61209-39-3
Typ Dokumentu: Book chapter
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow_Wybrane aspekty motywowania uczniów do nauki.pdf549,09 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons