REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2735
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłoskowska-Sołdatow, Małgorzata-
dc.date.accessioned2015-04-22T09:32:35Z-
dc.date.available2015-04-22T09:32:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationEdukacja dziecka – mity i fakty, pod red. Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 422-431pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-39-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2735-
dc.description.abstractThis paper constitutes an overview dedicated to the role of motivation, as a major factor in the learning process. It covers the mechanism and determi - nants of the phenomenon of intrinsic motivation, presented as the element facilitating the learning process, nevertheless, not applied in the educating processes to the desired extend. The author presents the comparative study of the inner and outer motivation, and draws attention to the practical possibili - ties of applying motivation into the learning processes.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.subjectmotywacjapl
dc.subjectmotywacja wewnętrznapl
dc.subjectteorie motywacjipl
dc.titleWybrane aspekty motywowania uczniów do naukipl
dc.title.alternativeChosen aspects of giving reasons of schoolboys to learning-
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow_Wybrane aspekty motywowania uczniów do nauki.pdf549,09 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons