Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2733| Tytuł: | Autonarracje dziecka w młodszym wieku szkolnym jako forma poznawczej reprezentacji siebie i własnej przestrzeni życia |
| Autorzy: | Uszyńska-Jarmoc, Janina |
| Słowa kluczowe: | obraz Ja młodszy wiek szkolny narracje autonarracje reprezentacja siebie |
| Data wydania: | 2009 |
| Data dodania: | 20-kwi-2015 |
| Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
| Źródło: | Wielowymiarowość przestrzeni życia współczesnego dziecka, pod red. Jadwigi Izdebskiej i Joanny Szymanowskiej, Białystok 2009, s. 123-136 |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/2733 |
| ISBN: | 978-83-61209-35-5 |
| Typ Dokumentu: | Book chapter |
| Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Janina Uszyńska-Jarmoc_Autonarracje dziecka w młodszym wieku szkolnym jako forma poznawczej reprezentacji siebie i własnej przestrzeni życia.pdf | 557,48 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
