Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2733
Tytuł: | Autonarracje dziecka w młodszym wieku szkolnym jako forma poznawczej reprezentacji siebie i własnej przestrzeni życia |
Autorzy: | Uszyńska-Jarmoc, Janina |
Słowa kluczowe: | obraz Ja młodszy wiek szkolny narracje autonarracje reprezentacja siebie |
Data wydania: | 2009 |
Data dodania: | 20-kwi-2015 |
Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
Źródło: | Wielowymiarowość przestrzeni życia współczesnego dziecka, pod red. Jadwigi Izdebskiej i Joanny Szymanowskiej, Białystok 2009, s. 123-136 |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/2733 |
ISBN: | 978-83-61209-35-5 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Janina Uszyńska-Jarmoc_Autonarracje dziecka w młodszym wieku szkolnym jako forma poznawczej reprezentacji siebie i własnej przestrzeni życia.pdf | 557,48 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL