REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2733
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorUszyńska-Jarmoc, Janina-
dc.date.accessioned2015-04-20T12:52:25Z-
dc.date.available2015-04-20T12:52:25Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationWielowymiarowość przestrzeni życia współczesnego dziecka, pod red. Jadwigi Izdebskiej i Joanny Szymanowskiej, Białystok 2009, s. 123-136pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-35-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2733-
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.subjectobraz Japl
dc.subjectmłodszy wiek szkolnypl
dc.subjectnarracjepl
dc.subjectautonarracjepl
dc.subjectreprezentacja siebiepl
dc.titleAutonarracje dziecka w młodszym wieku szkolnym jako forma poznawczej reprezentacji siebie i własnej przestrzeni życiapl
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons