Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2254
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галыня, Ирина В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-16T11:17:59Z | - |
dc.date.available | 2014-12-16T11:17:59Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Linguodidactica, tom XVIII, 2014, s. 29-37 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-6332 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2254 | - |
dc.description.abstract | The article reveals the contents of methodological approaches to teaching foreign languages. Based on the author’s research, it gives analysis of the basic and the most advantageous approaches to teaching the prosody of a foreign language. The author briefly provides the foundations for classifying lingua-didactic approaches, and, using a comparative analysis of the existing approaches to foreign language teaching, proves the advantage of implementing the activity and functional approaches in teaching the prosody of a foreign language. The author highlights the necessity of integrating lingua-didactic approaches at the crossroads of adjacent sciences, with universal laws of speech prosody formation and specific features of a given foreign language in focus. | pl |
dc.description.abstract | W artykule prezentowane jest sedno podejścia metodycznego oraz analiza podstawowych i najbardziej perspektywicznych podejść w nauczaniu prozodii języków obcych. Autor przedstawia podstawy dla klasyfikacji podejść lingwodydaktycznych z wykorzystaniem analizy porównawczej podejść już istniejących w nauczaniu języków obcych, udowadnia skuteczność aktywnego i funkcjonalnego podejść w nauczaniu prozodii. Omawiając podejścia lingwodydaktyczne autor zwraca szczególną uwagę na uniwersalne lingwistyczne zasady kształtowania mowy oraz cechy szczególne konkretnego języka obcego. | pl |
dc.language.iso | ru | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | approach | pl |
dc.subject | approach to learning | pl |
dc.subject | activity approach | pl |
dc.subject | behaviorism | pl |
dc.subject | conscious approach | pl |
dc.subject | functional approach | pl |
dc.subject | prosodic features | pl |
dc.subject | skills | pl |
dc.title | Лингвометодические подходы к обучению просодии иноязычной речи | pl |
dc.title.alternative | Lingua-didactic Approaches to Teaching Foreign Language Prosody | pl |
dc.title.alternative | Lingwodydaktyczne podejście w nauczaniu prozodii języków obcych | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/lingdid.2014.18.03 | - |
dc.description.Affiliation | Минский государственный лингвистический университет | pl |
dc.description.volume | 18 | pl |
dc.description.firstpage | 29 | pl |
dc.description.lastpage | 37 | pl |
dc.identifier.citation2 | Linguodidactica | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2014, tom XVIII |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_18_Galynja.pdf | 130,69 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)