Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2253
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Botwina, Renata | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-16T11:17:50Z | - |
dc.date.available | 2014-12-16T11:17:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Linguodidactica, tom XVIII, 2014, s. 21-28 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-6332 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2253 | - |
dc.description.abstract | The article entitled ”Education meets arts: ’dramatic’ experiences in the foreign language classroom” aims at presenting drama as an effective tool to be used in the foreign language classroom. It describes the beginnings of drama-in-education and presents the most common drama strategies. The author proves that in the modern English language classroom dramabased activities are an invaluable source of meaningful communicative simulations. Firstly, drama motivates shy students to participate in the group activities; secondly, drama-based activities have an endless communicative potential being based on everyday communicative situations; finally, they enlighten the classroom atmosphere and break the ice bringing fun and joy both for the students and the teacher. | pl |
dc.description.abstract | Artykuł pt. „Edukacja spotyka sztukę: ’dramatyczne’ doświadczenia w klasie językowej” ma na celu przedstawienie dramy jako efektywnego narzędzia w nauczaniu języka obcego. Autor opisuje początki dramy w edukacji i przedstawia jej najbardziej popularne strategie. Artykuł dowodzi, iż w nowoczesnej klasie języka angielskiego zajęcia teatralne są nieocenionym źródłem komunikatywnych symulacji. Po pierwsze, zajęcia z wykorzystaniem dramy motywują nieśmiałych uczniów do udziału w zajęciach grupowych; po drugie, mają one nieskończony komunikacyjny potencjał; wreszcie, wprowadzają pozytywną atmosferę i przełamują lody w klasie zachęcając do zabawy i radości zarówno studentów jak i nauczycieli. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | drama-in-education | pl |
dc.subject | drama-based activities | pl |
dc.subject | drama strategies | pl |
dc.subject | communicative approach | pl |
dc.subject | motivation | pl |
dc.subject | real-life language situations | pl |
dc.title | Education meets arts: ’dramatic’ experiences in the foreign language classroom | pl |
dc.title.alternative | Edukacja spotyka sztukę: ’dramatyczne’ doświadczenia w klasie językowej | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/lingdid.2014.18.02 | - |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet Warszawski | pl |
dc.description.volume | 18 | pl |
dc.description.firstpage | 21 | pl |
dc.description.lastpage | 28 | pl |
dc.identifier.citation2 | Linguodidactica | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2014, tom XVIII |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_18_Botwina.pdf | 133,5 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)