Wyszukaj
Dodaj filtr:
Uzyj filtrów aby zagęścić wyszukiwanie.
Odsłon pozycji:
Data wydania | Tytuł | Autor(rzy) | Promotor | Redaktor(rzy) |
---|---|---|---|---|
2015 | Gry komputerowe jako nowa jakość w edukacji | Kowalczuk, Karol | - | - |
2018 | Skuteczne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w edukacji | Kowalczuk, Karol | - | - |
2013 | Gra komputerowa w szkole | Kowalczuk, Karol | - | - |
2016 | Nowe perspektywy wykorzystania gier komputerowych w edukacji | Kowalczuk, Karol | - | - |
2017 | Programowanie: edukacyjna innowacja przyszłości | Kowalczuk, Karol | - | - |
21-mar-2016 | Dydaktyczne zastosowanie gier komputerowych w procesie kształcenia stan – uwarunkowania - możliwości | Kowalczuk, Karol | Karpińska, Anna | - |
2016 | Przemoc w grach komputerowych – jak ją rozumieć? | Kowalczuk, Karol | - | - |
2013 | The phenomenon of death in computer games | Kowalczuk, Karol | - | - |
2021 | Dydaktyczny kontekst wykorzystania gier komputerowych w procesie kształcenia | Kowalczuk, Karol | - | - |
2010 | Gry komputerowe - nowe zagrożenie czy szansa rozwoju współczesnych uczniów? | Kowalczuk, Karol | - | - |