Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/18470
Tytuł: | Wstęp. Współczesna myśl resocjalizacyjna a paradygmaty pedagogiczne XX wieku |
Autorzy: | Konopczyński, Marek |
Data wydania: | 2014 |
Data dodania: | 19-sie-2025 |
Wydawca: | Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie |
Źródło: | Resocjalizacja Polska Nr 7, 2014, s. 9-12 |
Opis: | Niniejszy tekst jest fragmentem książki autora Pedagogika Resocjalizacyjna. W stronę działań kreujących, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2014. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/18470 |
ISSN: | 2081-3767 |
e-ISSN: | 2392-2656 |
Typ Dokumentu: | Other |
metadata.dc.rights.uri: | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
Właściciel praw: | Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY) |
Występuje w kolekcji(ach): | Resocjalizacja Polska, 2014, nr 7 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
RP_7_2014_M_Konopczynski_Wstep_Wspolczesna_mysl_resocjalizacyjna.pdf | 931,48 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL