Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/18470
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Konopczyński, Marek | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-19T08:04:00Z | - |
dc.date.available | 2025-08-19T08:04:00Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Resocjalizacja Polska Nr 7, 2014, s. 9-12 | pl |
dc.identifier.issn | 2081-3767 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/18470 | - |
dc.description | Niniejszy tekst jest fragmentem książki autora Pedagogika Resocjalizacyjna. W stronę działań kreujących, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2014. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie | pl |
dc.rights | Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.title | Wstęp. Współczesna myśl resocjalizacyjna a paradygmaty pedagogiczne XX wieku | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.rights.holder | Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY) | pl |
dc.description.references | Comte A., Metoda pozytywna w szesnastu wykładach, Warszawa 1961. | pl |
dc.description.references | Durheim E., Zasady metody socjologicznej, Warszawa 1968. | pl |
dc.description.references | Giddens A., Socjologia, Warszawa 2006. | pl |
dc.identifier.eissn | 2392-2656 | - |
dc.description.number | 7 | pl |
dc.description.firstpage | 9 | pl |
dc.description.lastpage | 12 | pl |
dc.identifier.citation2 | Resocjalizacja Polska | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Resocjalizacja Polska, 2014, nr 7 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
RP_7_2014_M_Konopczynski_Wstep_Wspolczesna_mysl_resocjalizacyjna.pdf | 931,48 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL