REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/18152
Tytuł: Recenzja książki prof. dr hab. Magdaleny Steciąg pt. Język w epoce antropocenu. Ujęcie ekolingwistyczne (Oficyna Wydawnicza UZ, Zielona Góra 2023)
Inne tytuły: Book review by prof. Ph.D. Magdalena Steciąg Language in the Anthropocene. Ecolinguistic approach (Oficyna Wydawnicza UZ, Zielona Góra 2023)
Autorzy: Rej, Jakub
Słowa kluczowe: ekolingwistyka
język
antropocen
ecolinguistics
language
anthropocene
Data wydania: 2024
Data dodania: 28-mar-2025
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1(21), s. 165-169
Abstrakt: Tekst jest autorską recenzją wydanej w 2023 roku publikacji Magdaleny Steciąg – prof. dr hab. Uniwersytetu Zielonogórskiego – pt. Język w epoce antropocenu. Ujęcie ekolingwistyczne. Językoznawczyni jest uznaną badaczką języka, szczególnie w kontekście ekologii języka.
This text is the author’s review of the 2023 publication by Magdalena Steciąg, entitled Language in the Anthropocene era. An ecolinguistic approach. The linguist is an acknowledged language researcher, particularly in an ecolinguistic context.
Afiliacja: Uniwersytet Zielonogórski
E-mail: jrej@edu.cdv.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/18152
DOI: 10.15290/parezja.2024.21.12
ISSN: 2353-7914
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-8286-9775
Typ Dokumentu: Other
metadata.dc.rights.uri: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Właściciel praw: Attribution-ShareAlike 4.0 International
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2024_J_Rej_Recenzja_ksiazki_prof_dr_hab_Magdaleny_Steciag.pdf114,06 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons