REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17725
Tytuł: Finansowe aspekty działalności marketingowej przedsiębiorstw produkcyjnych
Autorzy: Kruk, Marek
Data wydania: 1999
Data dodania: 10-gru-2024
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Finansowe aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Materiały na konferencję naukową, Białystok, 24-25.06.1999, red. nauk Grażyna Klamecka-Roszkowska,Białystok 1999, s. 28-34
Konferencja: Materiały na konferencję naukową, Białystok, 24-25.06.1999
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku. Wydział Ekonomiczny. Zakład Zarządzania i Marketingu
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.
URI: http://hdl.handle.net/11320/17725
ISBN: 83-87884-81-9
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: Copyright © by Wydział Ekonomiczny Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 1999
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WZarz)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Kruk_Finansowe_aspekty_dzialalnosci_marketingowej_przedsiebiorstw_produkcyjnych.pdf392,44 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)