REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17725
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKruk, Marek-
dc.date.accessioned2024-12-10T11:44:42Z-
dc.date.available2024-12-10T11:44:42Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationFinansowe aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Materiały na konferencję naukową, Białystok, 24-25.06.1999, red. nauk Grażyna Klamecka-Roszkowska,Białystok 1999, s. 28-34pl
dc.identifier.isbn83-87884-81-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/17725-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleFinansowe aspekty działalności marketingowej przedsiębiorstw produkcyjnychpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Wydział Ekonomiczny Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 1999pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstoku. Wydział Ekonomiczny. Zakład Zarządzania i Marketingupl
dc.description.referencesGarbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesKłeczek R., Kowal W., Woźniczka J.: Strategiczne planowanie marketingowe. PWE, Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesKotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesSznajder A.: Sztuka promocji. Businessman Book, Warszawa 1993.pl
dc.description.referencesThomas M. J.: Podręcznik marketingu. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.pl
dc.description.firstpage28pl
dc.description.lastpage34pl
dc.identifier.citation2Finansowe aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Materiały na konferencję naukową, Białystok, 24-25.06.1999, red. nauk Grażyna Klamecka-Roszkowskapl
dc.conferenceMateriały na konferencję naukową, Białystok, 24-25.06.1999pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WZarz)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Kruk_Finansowe_aspekty_dzialalnosci_marketingowej_przedsiebiorstw_produkcyjnych.pdf392,44 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)