REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15608
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGronostajska, Agnieszka-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:48:39Z-
dc.date.available2023-12-08T09:48:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 1(19), s. 107-111pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15608-
dc.description.abstractCelem tekstu jest analiza i próba oceny rozważań, tez i wniosków, a także wyników badań ilościowych i jakościowych – będących treścią monografii A. Iwanickiej Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci. Recenzowana publikacja dotyczy funkcjonowania w cyfrowym środowisku dzieci w wieku 6–9 lat. Autorka recenzji przedstawia główne tezy książki i wskazuje na walory recenzowanego dzieła, akcentując jej wartości poznawcze w obszarze edukacji medialnej.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/-
dc.subjectdziecipl
dc.subjectszkołapl
dc.subjectedukacja cyfrowapl
dc.subjectkompetencje cyfrowepl
dc.titleStudium recenzyjne książki Agnieszki Iwanickiej: Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 334pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2023.19.09-
dc.description.Emaila.gronostajska@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesIwanicka, A. (2020). Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci. Wydawnictwo Naukowe UAM.pl
dc.description.referencesBougsiaa, H., Cackowska, M., Kopciewicz, L. (2013). Dzieci w kulturze cyfrowej. Ars Educandi, 10, 23–48. DOI: 10.26881/ae.2013.10.02pl
dc.description.referencesHoltkamp, J. (2011). Co ogłupia nasze dzieci?: nowe media jako wyzwanie dla rodziców. Wydawnictwo Salwator.pl
dc.description.referencesŁukaszuk, I. (2022). Program STEAM – nowoczesne podejście do edukacji. W: B. Dudel, A. Naruszewicz (red.), Zbiór koncepcji zajęć „STEAM” dla klas I–III szkoły podstawowej: studenci-studentom (s. 9–14). Wydział Nauk o Edukacji UwB.pl
dc.description.referencesPlebańska, M. (2018). STEAM–edukacja przyszłości. Meritum, 4(51), 2–7.pl
dc.description.issue1(19)pl
dc.description.firstpage107pl
dc.description.lastpage111pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0009-0002-0871-6719-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 1
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2023_A_Gronostajska_Studium_recenzyjne_ksiazki_Agnieszki_Iwanickiej.pdf92,1 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons