Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15608
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gronostajska, Agnieszka | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T09:48:39Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T09:48:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 1(19), s. 107-111 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/15608 | - |
dc.description.abstract | Celem tekstu jest analiza i próba oceny rozważań, tez i wniosków, a także wyników badań ilościowych i jakościowych – będących treścią monografii A. Iwanickiej Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci. Recenzowana publikacja dotyczy funkcjonowania w cyfrowym środowisku dzieci w wieku 6–9 lat. Autorka recenzji przedstawia główne tezy książki i wskazuje na walory recenzowanego dzieła, akcentując jej wartości poznawcze w obszarze edukacji medialnej. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | - |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | - |
dc.subject | dzieci | pl |
dc.subject | szkoła | pl |
dc.subject | edukacja cyfrowa | pl |
dc.subject | kompetencje cyfrowe | pl |
dc.title | Studium recenzyjne książki Agnieszki Iwanickiej: Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 334 | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.rights.holder | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2023.19.09 | - |
dc.description.Email | a.gronostajska@uwb.edu.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Iwanicka, A. (2020). Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci. Wydawnictwo Naukowe UAM. | pl |
dc.description.references | Bougsiaa, H., Cackowska, M., Kopciewicz, L. (2013). Dzieci w kulturze cyfrowej. Ars Educandi, 10, 23–48. DOI: 10.26881/ae.2013.10.02 | pl |
dc.description.references | Holtkamp, J. (2011). Co ogłupia nasze dzieci?: nowe media jako wyzwanie dla rodziców. Wydawnictwo Salwator. | pl |
dc.description.references | Łukaszuk, I. (2022). Program STEAM – nowoczesne podejście do edukacji. W: B. Dudel, A. Naruszewicz (red.), Zbiór koncepcji zajęć „STEAM” dla klas I–III szkoły podstawowej: studenci-studentom (s. 9–14). Wydział Nauk o Edukacji UwB. | pl |
dc.description.references | Plebańska, M. (2018). STEAM–edukacja przyszłości. Meritum, 4(51), 2–7. | pl |
dc.description.issue | 1(19) | pl |
dc.description.firstpage | 107 | pl |
dc.description.lastpage | 111 | pl |
dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
dc.identifier.orcid | 0009-0002-0871-6719 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 1 Varia (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2023_A_Gronostajska_Studium_recenzyjne_ksiazki_Agnieszki_Iwanickiej.pdf | 92,1 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL