REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15415
Tytuł: Review of Visual and Multimodal Communication: Applying the Relevance Principle by Charles Forceville, Oxford: Oxford University 2020, pp. 320. ISBN: 978 0 190 84523 0
Autorzy: Awier, Martyna
Data wydania: 2023
Data dodania: 23-paź-2023
Wydawca: The University of Białystok
Źródło: Crossroads. A Journal of English Studies 40 (1/2023), pp. 130-133
Afiliacja: University of Białystok, Poland
Nota biograficzna: Martyna Awier is a Phd candidate at the University of Białystok. Her research combines cognitive linguistics and political communication.
E-mail: m.awier@uwb.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/15415
DOI: 10.15290/cr.2023.40.1.06
e-ISSN: 2300-6250
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-5371-8871
Typ Dokumentu: Other
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Właściciel praw: Creative Commons Attribution NonCommercial ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0)
Występuje w kolekcji(ach):Crossroads. A Journal of English Studies, 2023, Issue 40
Varia (SzkDokt)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Crossroads_40_2023_M_Awier_Review_of_Visual_and_Multimodal_Communication.pdf148,11 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons