REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15415
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorAwier, Martyna-
dc.date.accessioned2023-10-23T08:03:13Z-
dc.date.available2023-10-23T08:03:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationCrossroads. A Journal of English Studies 40 (1/2023), pp. 130-133pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15415-
dc.language.isoenpl
dc.publisherThe University of Białystokpl
dc.rightsCreative Commons Attribution NonCommercial ShareAlike 4.0 International License-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/-
dc.titleReview of Visual and Multimodal Communication: Applying the Relevance Principle by Charles Forceville, Oxford: Oxford University 2020, pp. 320. ISBN: 978 0 190 84523 0pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderCreative Commons Attribution NonCommercial ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0)pl
dc.identifier.doi10.15290/cr.2023.40.1.06-
dc.description.Emailm.awier@uwb.edu.plpl
dc.description.BiographicalnoteMartyna Awier is a Phd candidate at the University of Białystok. Her research combines cognitive linguistics and political communication.pl
dc.description.AffiliationUniversity of Białystok, Polandpl
dc.description.referencesForceville, C. 2014. Relevance theory as model for analysing visual and multimodal communication. In: D. Machin (ed.), Visual Communication, 51–70. Berlin/New York: De Gruyter Mouton.pl
dc.description.referencesForceville. C. 2020. Visual and Multimodal Communication: Applying the Relevance Principle. Oxford: Oxford University Press.pl
dc.description.referencesSperber, D. & D., Wilson. 1995. Relevance: Communication and Cognition. Oxford: Blackwell.pl
dc.description.referencesYus, F. 2011. Cyberpragmatics: Internet-Mediated Communication in Context. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins.pl
dc.description.referencesYus, F. 2021. Book review: Visual and Multimodal Communication: Applying the Relevance Principle. Visual Communication 21(4): 1–4.pl
dc.identifier.eissn2300-6250-
dc.description.issue40 (1/2023)pl
dc.description.firstpage130pl
dc.description.lastpage133pl
dc.identifier.citation2Crossroads. A Journal of English Studiespl
dc.identifier.orcid0000-0002-5371-8871-
Występuje w kolekcji(ach):Crossroads. A Journal of English Studies, 2023, Issue 40
Varia (SzkDokt)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Crossroads_40_2023_M_Awier_Review_of_Visual_and_Multimodal_Communication.pdf148,11 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons