Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15114
Tytuł: | Wyzwolić moc bez-silnej edukacji. Recenzja książki Krzysztofa Maliszewskiego Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021 |
Inne tytuły: | Unleash the Power of Powerless Education. Review of Krzysztof Maliszewski’s Book, Non-strong Education. On Fragile Education. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021 |
Autorzy: | Szwabowski, Oskar |
Słowa kluczowe: | edukacja humanizm siła education humanism power |
Data wydania: | 2022 |
Data dodania: | 6-lip-2023 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 128-132 |
Abstrakt: | Celem tekstu jest prezentacja głównych wątków zawartych w książce Bez-silna edukacja. Wykazuje, dlaczego jest to ważne dzieło dla osób zainteresowanych edukacją. Autor proponuje nam interesującą perspektywę. Nie jest ona jednak wolna od pewnych problemów, które podnoszę w recenzji. The text aims to present the main threads contained in the book Power-less education. It shows why this is essential work for those interested in education. The author offers us an interesting perspective. However, it is not free from some problems I raise in the review. |
Afiliacja: | Akademia Pomorska w Słupsku |
E-mail: | o.szwabowski@gmail.com |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/15114 |
DOI: | 10.15290/parezja.2022.18.12 |
ISSN: | 2353-7914 |
metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0002-7464-0081 |
Typ Dokumentu: | Other |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Właściciel praw: | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_2_2022_O_Szwabowski_Wyzwolic_moc_bez_silnej_edukacji.pdf | 110,59 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL