REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15114
Tytuł: Wyzwolić moc bez-silnej edukacji. Recenzja książki Krzysztofa Maliszewskiego Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021
Inne tytuły: Unleash the Power of Powerless Education. Review of Krzysztof Maliszewski’s Book, Non-strong Education. On Fragile Education. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021
Autorzy: Szwabowski, Oskar
Słowa kluczowe: edukacja
humanizm
siła
education
humanism
power
Data wydania: 2022
Data dodania: 6-lip-2023
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 128-132
Abstrakt: Celem tekstu jest prezentacja głównych wątków zawartych w książce Bez-silna edukacja. Wykazuje, dlaczego jest to ważne dzieło dla osób zainteresowanych edukacją. Autor proponuje nam interesującą perspektywę. Nie jest ona jednak wolna od pewnych problemów, które podnoszę w recenzji.
The text aims to present the main threads contained in the book Power-less education. It shows why this is essential work for those interested in education. The author offers us an interesting perspective. However, it is not free from some problems I raise in the review.
Afiliacja: Akademia Pomorska w Słupsku
E-mail: o.szwabowski@gmail.com
URI: http://hdl.handle.net/11320/15114
DOI: 10.15290/parezja.2022.18.12
ISSN: 2353-7914
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-7464-0081
Typ Dokumentu: Other
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Właściciel praw: Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2022_O_Szwabowski_Wyzwolic_moc_bez_silnej_edukacji.pdf110,59 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons