REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15114
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzwabowski, Oskar-
dc.date.accessioned2023-07-06T09:43:17Z-
dc.date.available2023-07-06T09:43:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 128-132pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15114-
dc.description.abstractCelem tekstu jest prezentacja głównych wątków zawartych w książce Bez-silna edukacja. Wykazuje, dlaczego jest to ważne dzieło dla osób zainteresowanych edukacją. Autor proponuje nam interesującą perspektywę. Nie jest ona jednak wolna od pewnych problemów, które podnoszę w recenzji.pl
dc.description.abstractThe text aims to present the main threads contained in the book Power-less education. It shows why this is essential work for those interested in education. The author offers us an interesting perspective. However, it is not free from some problems I raise in the review.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/-
dc.subjectedukacjapl
dc.subjecthumanizmpl
dc.subjectsiłapl
dc.subjecteducationpl
dc.subjecthumanismpl
dc.subjectpowerpl
dc.titleWyzwolić moc bez-silnej edukacji. Recenzja książki Krzysztofa Maliszewskiego Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021pl
dc.title.alternativeUnleash the Power of Powerless Education. Review of Krzysztof Maliszewski’s Book, Non-strong Education. On Fragile Education. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2022.18.12-
dc.description.Emailo.szwabowski@gmail.compl
dc.description.AffiliationAkademia Pomorska w Słupskupl
dc.description.referencesBereźnicki, F. (2011). Podstawy dydaktyki. Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesLewis, T.E. (2017). Beyond Measure: Studying the Educational Logic of Patti Lather’s Getting Lost. Qualitative Inquiry, 23(4), 300–308.pl
dc.description.referencesNeocleous, M. (2005). Long live death! Fascism, Resurrection, immortality. Journal of Political Ideologies, 10(1), 31–49.pl
dc.description.referencesWitkowski, L. (2011). Historie autorytetu wobec kultury i edukacji. Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.issue2(18)pl
dc.description.firstpage128pl
dc.description.lastpage132pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0000-0002-7464-0081-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2022_O_Szwabowski_Wyzwolic_moc_bez_silnej_edukacji.pdf110,59 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons