Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15114
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Szwabowski, Oskar | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-06T09:43:17Z | - |
dc.date.available | 2023-07-06T09:43:17Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 128-132 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/15114 | - |
dc.description.abstract | Celem tekstu jest prezentacja głównych wątków zawartych w książce Bez-silna edukacja. Wykazuje, dlaczego jest to ważne dzieło dla osób zainteresowanych edukacją. Autor proponuje nam interesującą perspektywę. Nie jest ona jednak wolna od pewnych problemów, które podnoszę w recenzji. | pl |
dc.description.abstract | The text aims to present the main threads contained in the book Power-less education. It shows why this is essential work for those interested in education. The author offers us an interesting perspective. However, it is not free from some problems I raise in the review. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | - |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | - |
dc.subject | edukacja | pl |
dc.subject | humanizm | pl |
dc.subject | siła | pl |
dc.subject | education | pl |
dc.subject | humanism | pl |
dc.subject | power | pl |
dc.title | Wyzwolić moc bez-silnej edukacji. Recenzja książki Krzysztofa Maliszewskiego Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021 | pl |
dc.title.alternative | Unleash the Power of Powerless Education. Review of Krzysztof Maliszewski’s Book, Non-strong Education. On Fragile Education. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021 | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.rights.holder | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2022.18.12 | - |
dc.description.Email | o.szwabowski@gmail.com | pl |
dc.description.Affiliation | Akademia Pomorska w Słupsku | pl |
dc.description.references | Bereźnicki, F. (2011). Podstawy dydaktyki. Oficyna Wydawnicza Impuls. | pl |
dc.description.references | Lewis, T.E. (2017). Beyond Measure: Studying the Educational Logic of Patti Lather’s Getting Lost. Qualitative Inquiry, 23(4), 300–308. | pl |
dc.description.references | Neocleous, M. (2005). Long live death! Fascism, Resurrection, immortality. Journal of Political Ideologies, 10(1), 31–49. | pl |
dc.description.references | Witkowski, L. (2011). Historie autorytetu wobec kultury i edukacji. Oficyna Wydawnicza Impuls. | pl |
dc.description.issue | 2(18) | pl |
dc.description.firstpage | 128 | pl |
dc.description.lastpage | 132 | pl |
dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
dc.identifier.orcid | 0000-0002-7464-0081 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_2_2022_O_Szwabowski_Wyzwolic_moc_bez_silnej_edukacji.pdf | 110,59 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL