REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14931
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzymczak, Joanna-
dc.contributor.authorKolber, Magdalena-
dc.date.accessioned2023-04-21T06:47:26Z-
dc.date.available2023-04-21T06:47:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1(17), s. 153-156pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14931-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/-
dc.titleSzanse i wyzwania wielokulturowego środowiska uczenia się – sprawozdanie z konferencji pt. Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2022.17.12-
dc.description.EmailJoanna Szymczak: jszym@ukw.edu.plpl
dc.description.EmailMagdalena Kolber: magkol@ukw.edu.plpl
dc.description.AffiliationJoanna Szymczak - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczypl
dc.description.AffiliationMagdalena Kolber - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczypl
dc.description.issue1(17)pl
dc.description.firstpage153pl
dc.description.lastpage156pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0000-0002-5755-5790-
dc.identifier.orcid0000-0002-8227-5475-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2022_J_Szymczak_M_Kolber_Szanse_i_wyzwania_wielokulturowego_srodowiska.pdf95,82 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons