REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14504
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWyszkowski, Adam-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:47:43Z-
dc.date.available2023-01-25T11:47:43Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationStrategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorski, Białystok 2001, s. 290-301pl
dc.identifier.isbn83-87884-95-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14504-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleProces koncentracji w polskim handlu detalicznym jako czynnik zwiększający efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw handlowychpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2001pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBez większych zmian, "Handel" 2000, nr 6.pl
dc.description.referencesKoncentracji cd., "Handel" 2000, nr 3.pl
dc.description.referencesObroty są ważne, ale liczy się zysk, "Handel" 2000, nr 3.pl
dc.description.referencesPilarczyk B., Sławińska M., Mruk H., Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001.pl
dc.description.referencesRaport o stanie handlu wewnętrznego w roku 1998, Ministerstwo Gospodarki, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesRocznik Statystyczny RP, GUS, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesRozwój centrów, "Handel" 2000, nr 5.pl
dc.description.referencesRynek wewnętrzny w 1998 roku, GUS, Warszawa 1999.pl
dc.description.references"Supermarket News" 2000, nr 4/25.pl
dc.description.references67 hipermarketów, "Handel" 2000, nr 1.pl
dc.description.referencesSzulce H., Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesZnaniecki P., Duży nie znaczy lepszy, "Gazeta Współczesna" 26.04.2001pl
dc.description.firstpage290pl
dc.description.lastpage301pl
dc.identifier.citation2Strategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WEiF)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Wyszkowski_Proces_koncentracji_w_polskim_handlu_detalicznym.pdf763,16 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)