REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14447
Tytuł: L’histoire trouve-t-elle sa place l’enseignement des langues? Quelques remarques fondées sur l’analyse des méthodes de FLE
Autorzy: Kamecka, Małgorzata
Data wydania: 2003
Data dodania: 20-sty-2023
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Problemy lingwistyki i nauczania języków obcych, red. nauk. Hanna Miatliuk, Krzysztof Bogacki, Hanna Komorowska, Białystok 2003, s. 197-204
Abstrakt: The aim of this paper is to discuss the arguments in favour and the possible ways of incorporating the elements of history and culture of a given country into the process of a foreign language teaching. In the first part, the author will focus on the role and place of history in people's awareness. Then, the author will analyze selected problems and beliefs of French methodology and will comment on the nature of changes that have taken place in the ways of introducing cultural component in foreign language teaching. Finally, two methods of teaching French (panorama and Nouveau Sans Frontières) and a list of French history based exercises included in various course books will be presented.
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.
URI: http://hdl.handle.net/11320/14447
ISBN: 83-89031-58-2
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: Copyright © by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2003
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Kamecka_L_histoire_trouve_t_elle_sa_place_l_enseignement_des_langues.pdf372,8 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)