REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14447
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKamecka, Małgorzata-
dc.date.accessioned2023-01-20T13:23:56Z-
dc.date.available2023-01-20T13:23:56Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationProblemy lingwistyki i nauczania języków obcych, red. nauk. Hanna Miatliuk, Krzysztof Bogacki, Hanna Komorowska, Białystok 2003, s. 197-204pl
dc.identifier.isbn83-89031-58-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14447-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.description.abstractThe aim of this paper is to discuss the arguments in favour and the possible ways of incorporating the elements of history and culture of a given country into the process of a foreign language teaching. In the first part, the author will focus on the role and place of history in people's awareness. Then, the author will analyze selected problems and beliefs of French methodology and will comment on the nature of changes that have taken place in the ways of introducing cultural component in foreign language teaching. Finally, two methods of teaching French (panorama and Nouveau Sans Frontières) and a list of French history based exercises included in various course books will be presented.pl
dc.language.isofrpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleL’histoire trouve-t-elle sa place l’enseignement des langues? Quelques remarques fondées sur l’analyse des méthodes de FLEpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2003pl
dc.description.referencesBeacco J.-C., 1993, Civilisation et discours sociaux en classe de langue, (in:) Le Français Dans le Monde, n. 257.pl
dc.description.referencesBoyer H., Butzbach M., Pendax M., 1990, Nouvelle introduction à la didactique du Français Langue Etrangère, Paris.pl
dc.description.referencesContre les stéréotypes et les préjugés, Les travaux du Conseil de l'Europe sur l'enseignemellt de l'histoire et les manuels d'histoire, 1995, Strasbourg.pl
dc.description.referencesDictionnaire des citations françaises, Les Usuels du Robert, 1983, Paris.pl
dc.description.referencesDominique P., Girardet J., Verdelhan M., Verdelhan M., 1988, Le Nouveau Sam Frontières 1, Paris.pl
dc.description.referencesDominique P., Girardet J., Verdelhan M., VerdeJhan M., 1989, Le Nouveau Sans Frontières 2, Paris.pl
dc.description.referencesFichou J.-P., 1979, Enseigner les civilisations, Paris.pl
dc.description.referencesGirardet J., Cridlig J.-M., Dominique P., 1990, Le Nouveau Sam Frontières 3, Paris.pl
dc.description.referencesGirardet J., Frérot J.-L., 1996, Panorama 3, Paris.pl
dc.description.referencesGirardet J., Cridlig J.-M., 1996, Panorama 1, 2, Paris.pl
dc.description.referencesGirardet J., Cridlig J.-M., 1996, Panorama 1, CLE International, Paris.pl
dc.description.referencesLe Petit Robert, 1993, Dictionnaire de la langue française, Paris.pl
dc.description.referencesZarate G., 1986, Enseigner une culture étrangère, Paris.pl
dc.description.firstpage197pl
dc.description.lastpage204pl
dc.identifier.citation2Problemy lingwistyki i nauczania języków obcych, red. nauk. Hanna Miatliuk, Krzysztof Bogacki, Hanna Komorowskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Kamecka_L_histoire_trouve_t_elle_sa_place_l_enseignement_des_langues.pdf372,8 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)