REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14421
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDudel, Barbara-
dc.date.accessioned2023-01-18T09:12:37Z-
dc.date.available2023-01-18T09:12:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationWyrównywanie szans edukacyjnych polskiej wsi. "Internetowe Centra Edukacyjno-Oświatowe na wsi", kom. red. Jerzy Nikitorowicz, Rafał Piwowarski, Elwira J. Kryńska, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Anna Kienig, Krystyna Śmietało, Jaromir Kupka, Agnieszka Szarkowska, Urszula Wróblewska, Białystok 2008, s. 87-106pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-185-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14421-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleMatematyka w centrum uwagi. Jak możemy pomóc dziecku w uczeniu się?pl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008pl
dc.description.referencesBruner J., Poza dostarczone informacje, Warszawa 1978.pl
dc.description.referencesGleichgewicht B., Arytmetyczne zadania tekstowe dla nauczycieli klas 1-4, Warszawa 1988.pl
dc.description.referencesGruszczyk-Kolczyńska E., Niepowodzenia w uczeniu się matematyki u dzieci z klas początkowych. Diagnoza i terapia, Katowice 1985.pl
dc.description.referencesGruszczyk-Kolczyńska E., Dlaczego dzieci nie potrafią uczyć się matematyki?, Warszawa 1989.pl
dc.description.referencesHurlock E.B. Rozwój dziecka, T. 1, Warszawa 1985.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Rozwijanie myślenia matematycznego młodszych uczniów, Warszawa 2004.pl
dc.description.referencesKonior J., Badania nad tekstem matematycznym i jego lektura - stan obecny i perspektywy (W:) Dydaktyka Matematyk" Roczniki P T M, seria V, 1995/17.pl
dc.description.referencesLewis D. Jak wychować zdolne dziecko?, Warszawa 1988.pl
dc.description.referencesM. Cackowska, Rozwiązywane zadań tekstowych, Poradnik metodyczny, Warszawa 1993.pl
dc.description.referencesMoroz H., Czynniki różnicujące efektywność procesu kształcenia matematycznego uczniów klas I-III szkoły podstawowej (W:) Moroz H. (red.) Czynniki różnicujące szanse edukacyjne dzieci w młodszym wieku szkolnym, Katowice 1988.pl
dc.description.referencesSkurzyński K., Niektóre metody rozwijania matematycznej aktywności uczniów, Szczecin 2001.pl
dc.description.referencesSpionek H., Zaburzenia rozwoju uczniów a niepowodzenia szkolne, Warszawa 1985.pl
dc.description.referencesStucki E., Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych, cz. III, Bydgoszcz 1994.pl
dc.description.referencesSzpiter M., Edukacja matematyczna w klasach początkowych, Słupsk 1997.pl
dc.description.referencesTreliński G., Kształcenie matematyczne w klasach początkowych, Kielce 1995.pl
dc.description.referencesWojnowska M., Między przekazem a odkryciem. Twórcze sposoby na rozwiazywanie zadań matematycznych przez dzieci. Kraków 2007.pl
dc.description.referencesZwiernik J., Alternatywa w edukacji przedszkolnej: studium teoretyczno-empiryczne, Wrocław 1996.pl
dc.description.firstpage87pl
dc.description.lastpage106pl
dc.identifier.citation2Wyrównywanie szans edukacyjnych polskiej wsi. "Internetowe Centra Edukacyjno-Oświatowe na wsi", kom. red. Jerzy Nikitorowicz, Rafał Piwowarski, Elwira J. Kryńska, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Anna Kienig, Krystyna Śmietało, Jaromir Kupka, Agnieszka Szarkowska, Urszula Wróblewskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
B_Dudel_Matematyka_w_centrum_uwagi.pdf684,13 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)