Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/13551
Tytuł: | An Interdisciplinary Approach to Teaching Grammar to Prospective Teachers of English |
Autorzy: | Rozumko, Agata |
Słowa kluczowe: | grammar modality teaching intercultural training integrated curriculum |
Data wydania: | 2008 |
Data dodania: | 4-lip-2022 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 309-318 |
Abstrakt: | This articIe seeks to demonstrate the usefulness of an interdiscipIinary approach to teaching grammar to prospective teachers of English, in particular with reference to those grammatical areas which reflect specific patterns of Anglo-American culture, such as modality. Such areas are best understood if they are introduced with some elements of intercultural training, which helps to Iink grammar with other curriculum subjects. |
Afiliacja: | Uniwersytet w Białymstoku |
E-mail: | arozumko@gmail.com |
Opis: | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/13551 |
ISBN: | 978-83-7431-148-9 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Właściciel praw: | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008 |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
A_Rozumko_An_Interdisciplinary_Approach_to_Teaching_Grammar.pdf | 552,84 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)