REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13551
Tytuł: An Interdisciplinary Approach to Teaching Grammar to Prospective Teachers of English
Autorzy: Rozumko, Agata
Słowa kluczowe: grammar
modality
teaching
intercultural training
integrated curriculum
Data wydania: 2008
Data dodania: 4-lip-2022
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 309-318
Abstrakt: This articIe seeks to demonstrate the usefulness of an interdiscipIinary approach to teaching grammar to prospective teachers of English, in particular with reference to those grammatical areas which reflect specific patterns of Anglo-American culture, such as modality. Such areas are best understood if they are introduced with some elements of intercultural training, which helps to Iink grammar with other curriculum subjects.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
E-mail: arozumko@gmail.com
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.
URI: http://hdl.handle.net/11320/13551
ISBN: 978-83-7431-148-9
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Rozumko_An_Interdisciplinary_Approach_to_Teaching_Grammar.pdf552,84 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)