REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13551
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRozumko, Agata-
dc.date.accessioned2022-07-04T10:21:49Z-
dc.date.available2022-07-04T10:21:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationInterdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 309-318pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-148-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/13551-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.description.abstractThis articIe seeks to demonstrate the usefulness of an interdiscipIinary approach to teaching grammar to prospective teachers of English, in particular with reference to those grammatical areas which reflect specific patterns of Anglo-American culture, such as modality. Such areas are best understood if they are introduced with some elements of intercultural training, which helps to Iink grammar with other curriculum subjects.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectgrammarpl
dc.subjectmodalitypl
dc.subjectteachingpl
dc.subjectintercultural trainingpl
dc.subjectintegrated curriculumpl
dc.titleAn Interdisciplinary Approach to Teaching Grammar to Prospective Teachers of Englishpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008pl
dc.description.Emailarozumko@gmail.compl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesALEKSANDROWICZ-PĘDICH L. (2005), Międzykulturowość na lekcjach języków obcych, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.pl
dc.description.referencesBARTMIŃSKI J. (2006), Językowe podstawy obrazu świata, Wydawnictwo UMCS.pl
dc.description.referencesBARTMIŃSKI J. (2007), Stereotypy mieszkają w języku. Studia etnolingwistyczne, Wydawnictwo UMCS.pl
dc.description.referencesCHRZANOWSKA-KLUCZEWSKA E., MAŃCZAK-WOHLFELD E. (2006), "Gramatyka języka angielskiego w nauczaniu studentów polskich" in: Korpusy w angielsko-polskim językoznawstwie kontrastywnym. Teoria i praktyka (A. DUSZAK, E. GAJEK & U. OKÓLSKA eds.), Universitas, 101-114.pl
dc.description.referencesDOWNING A., LOCKE P. (1992), A University Course in English Grammar, Prentice Hall.pl
dc.description.referencesFISlAK J., LIPIŃSKA-GRZEGOREK M., ZABROCKI T. (1978), An lntroductory English-Polish Contrastive Grammar, Państwowe Wydawnictwo Naukowe.pl
dc.description.referencesHRYNIEWICZ J. T. (2003), Polityczny i kulturowy kontekst rozwoju gospodarczego, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR.pl
dc.description.referencesHUDDLESTON R. (1988), English Grammar: An Outline, Cambridge University Press.pl
dc.description.referencesHUMBOLDT W. VON (1999), On Language: The Diversity of Human Language Structure and its Influence on the Mental Development of Mankind (translated by P. HEATH), Cambridge University Press.pl
dc.description.referencesLOCKE J. [1690] (1959), An Essay Concerning Human Understanding, Clarendon.pl
dc.description.referencesQUIRK R., GREENBAUM S., LEECH G., SVARTVIK J. (1985), A Comprehensive Grammar of the English Language, Longman.pl
dc.description.referencesWIERZBICKA A. (2006), English: Meaning and Culture, Oxford University Press.pl
dc.description.referencesWILLIM E., MAŃCZAK-WOHLFELD E. (1997), A Contrastive Approach to Problems with English, Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.description.referencesifa.amu.edu.pl/~kprzemek/concord2advr/search_adv_new.htmlpl
dc.description.firstpage309pl
dc.description.lastpage318pl
dc.identifier.citation2Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potockapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Rozumko_An_Interdisciplinary_Approach_to_Teaching_Grammar.pdf552,84 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)