REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13550
Tytuł: Sémiologie visuelle dans I'enseignement du FLE
Autorzy: Włoczewska, Agnieszka
Słowa kluczowe: semiology
painting
visual semiology
graphic semiology
image
teaching
French as foreign language
communication functions
Data wydania: 2008
Data dodania: 4-lip-2022
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 231-240
Abstrakt: The present text aims at showing how different sciences can contribute to enrich teaching methods. Merging painting and semiotics, visual semiotics is an alternative for foreign language teachers. Developed by Belgian Groupe µ in the 1980s, it works with images to exercise Iinguistic skills. As image is a specific kind of text, it can be read using traditional text analysis methods, like communication functions defined by R. Jakobson.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
E-mail: agnieszka@absyst.com
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.
URI: http://hdl.handle.net/11320/13550
ISBN: 978-83-7431-148-9
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Wloczewska_Semiologie_visuelle.pdf538,35 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)