REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/12806
Tytuł: (Nie)obecność treści międzykulturowych we współczesnych podręcznikach do nauki języka angielskiego
Autorzy: Kuźma, Robert
Data wydania: 2008
Data dodania: 9-mar-2022
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Nauczanie języków obcych w szkole wyższej, pod red. Anny Marii Harbig, Białystok 2008, s. 159-170
Abstrakt: The predominant rationale behind this article is to determine whether the presence or absence of references to intercultural competence in the modern English classroom is contingent upon the quality of popular English coursebooks. The present research, which is based on ninety English coursebooks, will also seek to establish the reasons for the seeming reluctance of teachers to integrate snippets of intercultural competence in their lessons. After the presentation of the data transpiring from the research, the author will proceed to list a number of possible reasons for intercultural competence being neglected as well as suggesting several improvements that could remedy this methodological conundrum.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021
URI: http://hdl.handle.net/11320/12806
ISBN: 978-83-7431-187-8
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
R_Kuzma_Nie_obecnosc_tresci_miedzykulturowych.pdf6,22 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)