Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/12806
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kuźma, Robert | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-09T07:03:46Z | - |
dc.date.available | 2022-03-09T07:03:46Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Nauczanie języków obcych w szkole wyższej, pod red. Anny Marii Harbig, Białystok 2008, s. 159-170 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-187-8 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/12806 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021 | pl |
dc.description.abstract | The predominant rationale behind this article is to determine whether the presence or absence of references to intercultural competence in the modern English classroom is contingent upon the quality of popular English coursebooks. The present research, which is based on ninety English coursebooks, will also seek to establish the reasons for the seeming reluctance of teachers to integrate snippets of intercultural competence in their lessons. After the presentation of the data transpiring from the research, the author will proceed to list a number of possible reasons for intercultural competence being neglected as well as suggesting several improvements that could remedy this methodological conundrum. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | (Nie)obecność treści międzykulturowych we współczesnych podręcznikach do nauki języka angielskiego | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Aleksandrowicz-Pędich L., Międzykulturowość na lekcjach języków obcych, Białystok 2005. | pl |
dc.description.references | Dendrinos B., Gounari P., Macedo D., The Hegemony of English, Colorado 2003. | pl |
dc.description.references | Kapuściński R., Lapidarium V, Warszawa 2007. | pl |
dc.description.references | Kapuściński R., Lapidarium VI, Warszawa 2007. | pl |
dc.description.references | Kuźma R., Linguistic Warfare - The Politics Behind lhe English Language, [w:] Edukacja dla przyszłości, Nosowicz F. J., Peklarz M. (red.), Białystok 2006. | pl |
dc.description.references | Phillipson R., Linguistic Imperialism, New York 1992. | pl |
dc.description.firstpage | 159 | pl |
dc.description.lastpage | 170 | pl |
dc.identifier.citation2 | Nauczanie języków obcych w szkole wyższej, pod red. Anny Marii Harbig | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
R_Kuzma_Nie_obecnosc_tresci_miedzykulturowych.pdf | 6,22 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)