REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11326
Tytuł: Nauczyciel kształcenia zintegrowanego a edukacja dla zrównoważonego rozwoju
Inne tytuły: Integrated education teachers and education for sustainable development
Autorzy: Jacewicz, Agata
Data wydania: 2021
Data dodania: 16-lip-2021
Źródło: Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej, red. nauk. Anna Karpińska, Monika Zińczuk, Karol Kowalczuk, Białystok 2021, s. 133-147
Seria: Edukacja w Dialogu i Perspektywie;
Abstrakt: The idea or concept of sustainable development can rarely be found in reflections about the modernization of school (kindergarten) and the possibility to change the model and culture of child education in Poland. That idea is combined, most often, with ecological or environmental education, although in recent years its new possibilities have been noticed. The author of the article introduces the concept and the assumptions of sustainable development and its goals. She pays particular attention to the teacher who is responsible for organizing education.
Nota biograficzna: Agata Jacewicz – dr, Niepaństwowa Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Białymstoku
URI: http://hdl.handle.net/11320/11326
DOI: 10.15290/nwwre.2021.08
ISBN: 978-83-7431-658-3
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0001-5908-7698
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021;
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Jacewicz_Nauczyciel_kszalcenia_zintegrowanego.pdf1,23 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)