REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11325
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMamroł, Andrzej-
dc.date.accessioned2021-07-16T09:18:11Z-
dc.date.available2021-07-16T09:18:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationNauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej, red. nauk. Anna Karpińska, Monika Zińczuk, Karol Kowalczuk, Białystok 2021, s. 121-132pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-658-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/11325-
dc.description.abstractObtaining appropriate education is necessary to take up the role of a teacher, but does not guarantee unconditional success in educational activities This article deals with the issue of the effectiveness of the work of a modern primary school teacher expressed in so-called pedagogical success. It highlights what successes are for modern teachers. What types of people can get this difficult job? Some features and attitudes of teachers determining the effectiveness of the implementation of the didactic and educational process were presented. In addition, primary school teachers’ opinions on pedagogical successes regarding their work at school were presented.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.relation.ispartofseriesEdukacja w Dialogu i Perspektywie;-
dc.titleSukcesy pedagogiczne w pracy współczesnego nauczyciela szkoły podstawowejpl
dc.title.alternativePedagogical successes in the work of a modern primary school teacherpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021;-
dc.identifier.doi10.15290/nwwre.2021.07-
dc.description.BiographicalnoteAndrzej Mamroł – dr, Uniwersytet Opolskipl
dc.description.referencesGodawa G., Ryszka Ł., Popularność nauczyciela jutra w szkole w świetle narracji własnej, „Pedagogika. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas” 2017, nr 14.pl
dc.description.referencesLebuda I., Kształtowanie poczucia sukcesu nauczycieli, Wydawnictwo Nomos, Kraków 2014.pl
dc.description.referencesMamroł A., Specyfika i uwarunkowania procesu studiowania współczesnych „żaków” specjalności pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego, „Edukacja – Technika – Informatyka” 2018, nr 3(25).pl
dc.description.referencesMamroł A., Uwarunkowania skuteczności pracy współczesnego nauczyciela, „Edukacja – Technika – Informatyka” 2019, nr 2(28).pl
dc.description.referencesMichalak J.M., Uwarunkowania sukcesu zawodowego nauczycieli. Studium przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007.pl
dc.description.referencesReczek-Zamróz Ł., Współczesne funkcjonowanie nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej, „Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” 2011, t. 18, nr 1.pl
dc.description.referencesRozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, Dz.U., poz. 1575.pl
dc.description.referencesStasiła-Sieradzka M., Skuteczne motywowanie w nauczaniu kluczem do sukcesu w pracy nauczyciela, https://rebus.us.edu.pl/bitstream/ /20.500.12128/2900/1/Stasila_Sieradzka_Skuteczne_motywowanie_w_nauczaniu.pdf (dostęp: 22.08.2018).pl
dc.description.firstpage121pl
dc.description.lastpage132pl
dc.identifier.citation2Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej, red. nauk. Anna Karpińska, Monika Zińczuk, Karol Kowalczukpl
dc.identifier.orcid0000-0001-8951-8719-
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Mamrol_Sukcesy_pedagogiczne_w_pracy.pdf1,03 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)