REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11292
Tytuł: Zdolny czy zaburzony, typowy czy nietypowy, czyli jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym
Inne tytuły: Talented or disordered, ordinary or unusual, i.e. how to work with a preschool child
Autorzy: Sobieszczyk, Maria
Wojciechowska, Katarzyna
Data wydania: 2021
Data dodania: 14-lip-2021
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Edukacja zorientowana na ucznia i studenta, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Piotr Remża, Białystok 2021, s. 203-214
Seria: Edukacja w Dialogu i Perspektywie;
Abstrakt: The article raises the problem, increasingly discussed by pedagogues, of the functioning of a child with special educational needs in a preschool environment. The article focuses primarily on the situation of a talented, unusual child often treated as the difficult one. Many tips, methodological advices and solutions addressed to educators of unusual children were introduced, in order to provide support for teachers and parents in recognizing talents and dealing with such children.
Nota biograficzna: Maria Sobieszczyk – dr, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Katarzyna Wojciechowska – dr, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
URI: http://hdl.handle.net/11320/11292
DOI: 10.15290/eznuis.2021.12
ISBN: 978-83-7431-659-0
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-0185-9795
0000-0003-4249-8524
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021;
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Sobieszczyk_K_Wojciechowska_Zdolny_czy_zaburzony_typowy_czy_nietypowy.pdf92,44 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)