REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11276
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrajewska, Anna-
dc.date.accessioned2021-07-13T07:49:01Z-
dc.date.available2021-07-13T07:49:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationEdukacja zorientowana na ucznia i studenta, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Piotr Remża, Białystok 2021, s. 45-60pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-659-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/11276-
dc.description.abstractThe aim of the research is to discuss the importance of condition of didactic cooperation in the evaluation of teachers and students in the educational process. In my research, I used three scales designed to study the level of cooperation between teachers and students in each phase of the educational process. In the evaluation of teachers and students, the level of didactic cooperation in subsequent stages of the educational process is often average or low. Analysis has shown that student evaluation is determined by the mode of study and the university environment, while teacher evaluation – by professional title and experience in the profession.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.relation.ispartofseriesEdukacja w Dialogu i Perspektywie;-
dc.titleStan współdziałania dydaktycznego nauczycieli i studentów w procesie kształcenia oraz jego uwarunkowaniapl
dc.title.alternativeThe conditions of didactic cooperation between teachers and students in the education process and its circumstancespl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021-
dc.identifier.doi10.15290/eznuis.2021.03-
dc.description.BiographicalnoteAnna Krajewska – dr hab., Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBauman T., Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów. Raport z badań, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2011.pl
dc.description.referencesBlackie A., Case J.M., Jawitz J., Student-centredness: the link between transforming students and transforming ourselves, „Teaching in Higher Education” 2010, t. 15(6).pl
dc.description.referencesBrzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, PWN, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesCzarniawski H., Współdziałanie potrzebą czasu, Wydawnictwo Norbertinum, Lublin 2002.pl
dc.description.referencesJohnson D.W., Johnson R.T., New Developments in Social Interdependence Theory, „Genetic, Social, and General Psychology Monographs” 2005, t. 131(4), s. 285-358.pl
dc.description.referencesKarolczak-Biernacka B., Współzawodnictwo i współpraca w szkole, WSiP, Warszawa 1987.pl
dc.description.referencesKotarbiński T., Traktat o dobrej robocie, Ossolineum, Wrocław 1975.pl
dc.description.referencesKrajewska A., Metody współdziałania dydaktycznego nauczycieli akademickich i studentów w ocenie jego uczestników, [w:] A. Karpińska, W. Wróblewska, K. Kowalczuk (red.), W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2016.pl
dc.description.referencesKrajewska A., Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli akademickich i studentów a jakość kształcenia na przykładzie studiów pedagogicznych, Wydawnictwo Trans Humana, Białystok 2016.pl
dc.description.referencesMcCabe A., Una O’Connor U., Student-centred learning: the role and responsibility of the lecturer, „Teaching in Higher Education” 2014, t. 19(4).pl
dc.description.referencesNordal E. at al., Overview On Student – Centered Learning In Higher Education In Europe: Research Study, Pascl Project, co-funded by the Lifelong Learning Programme of the European Commission, Brussels 2015.pl
dc.description.referencesPszczołowski T., Mała encyklopedia prakseologii i teorii organizacji, Ossolineum, Wrocław 1978.pl
dc.description.referencesRichardson S., Radloff A., Allies in learning: critical insights into the importance of staff-student interactions in university education, „Teaching in Higher Education” 2014, t. 19(6).pl
dc.description.referencesSlavin R.E., Research on cooperative learning and achievement: What we know, what we need to know, „Contemporary Educational Psychology” 1996, t. 21(1), s. 43-69.pl
dc.description.referencesŚnieżyński M., Sztuka dialogu Teoretyczne założenia a szkolna i akademicka rzeczywistość, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2008.pl
dc.description.referencesZieleniewski J., Organizacja zespołów ludzkich. Wstęp do teorii organizacji i kierowania, PWN, Warszawa 1978.pl
dc.description.firstpage45pl
dc.description.lastpage60pl
dc.identifier.citation2Edukacja zorientowana na ucznia i studenta, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Piotr Remżapl
dc.identifier.orcid0000-0001-9347-6160-
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Krajewska_Stan_wspoldziałania_dydaktycznego_nauczycieli_i_studentow.pdf148,94 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)