Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/11261| Tytuł: | Accelerated Foreign Language Learning: Theoretical Premises |
| Autorzy: | Dobryanskyj, Ihor Zymomrya, Mykola Vovk, Olena Zymomrya, Myroslava |
| Data wydania: | 2021 |
| Data dodania: | 9-lip-2021 |
| Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
| Źródło: | Edukacja w przestrzeni społecznej - paradygmaty zmian, redakcja naukowa Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Alina Szwarc, Białystok 2021, s. 151-168 |
| Seria: | Edukacja w Dialogu i Perspektywie; |
| Abstrakt: | This article focuses on the foundations of accelerated foreign language (FL) learning. The study arises out of a need to employ in the educational process an effective methodology of mastering a FL, which can boost communication skills of learners in a short time. An emphasis is placed upon the method of Suggestopedia, its fundamental principles, structure and procedure. The study also explains its theo retical grounds, principles, benefits, and flaws. |
| Nota biograficzna: | Ihor Dobryansky – prof. dr hab., University of Modern Knowledge w Kijowie (Ukraina) Mykola Zymomrya – prof. dr hab., Państwowy Uniwersytet Pedagogiczny im. I. Franki w Drohobyczu Olena Vovk – dr, Czerkaski Uniwersytet Narodowy im. Bohdana Chmielnickiego Myroslava Zymomrya – dr, Państwowy Uniwersytet Pedagogiczny im. I. Franki w Drohobyczu |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/11261 |
| DOI: | 10.15290/ewpspz.2021.10 |
| ISBN: | 978-83-7431-660-6 |
| metadata.dc.identifier.orcid: | brakorcid 0000-0002-7372-4929 0000-0002-9857-6205 0000-0003-3564-6103 |
| Typ Dokumentu: | Book chapter |
| Właściciel praw: | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021; |
| Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| I_Dobryanskyj_M_Zymomrya_O_Vovk_M_Zymomrya_Accelerated_Foreign_Language_Learning.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)
