REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1014
Tytuł: Текст учебника как составляющая педагогической синергетики
Inne tytuły: An Educational text as a part of the pedagogical synergy
Tekst podręcznika jako składnik synergii pedagogicznej
Autorzy: Zubow, Aleksandr Wasilewicz
Słowa kluczowe: Александр Васильевич Зубов
pedagogical synergy
teaching
applied linguistics
descriptors
focal points
Data wydania: 2013
Data dodania: 16-kwi-2014
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Linguodidactica, tom XVII, 2013, s. 251-258
Abstrakt: The article reveals the essence of pedagogical synergy. The author display the certain significant terms of the synergetics approach to teaching. He examines the possible organization of information in educational texts which will contribute to the implementation in practice of pedagogical synergy
Celem artykułu jest wyjaśnienie istoty synergii pedagogicznej. Autor przedstawia konkretne istotne warunki realizacji podejścia synergicznego do działalności pedagogicznej i rozpatruje możliwą organizację informacji w tekstach dydaktycznych, które sprzyjają wdrożeniu synergii pedagogicznej.
Nota biograficzna: Минский государственный лингвистический университет
URI: http://hdl.handle.net/11320/1014
DOI: 10.15290/lingdid.2013.17.18
ISSN: 1731-6332
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2013, tom XVII

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_17_Zubow.pdf128,8 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)