REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1014
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZubow, Aleksandr Wasilewicz-
dc.date.accessioned2014-04-16T10:08:25Z-
dc.date.available2014-04-16T10:08:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationLinguodidactica, tom XVII, 2013, s. 251-258pl
dc.identifier.issn1731-6332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1014-
dc.description.abstractThe article reveals the essence of pedagogical synergy. The author display the certain significant terms of the synergetics approach to teaching. He examines the possible organization of information in educational texts which will contribute to the implementation in practice of pedagogical synergypl
dc.description.abstractCelem artykułu jest wyjaśnienie istoty synergii pedagogicznej. Autor przedstawia konkretne istotne warunki realizacji podejścia synergicznego do działalności pedagogicznej i rozpatruje możliwą organizację informacji w tekstach dydaktycznych, które sprzyjają wdrożeniu synergii pedagogicznej.pl
dc.language.isorupl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectАлександр Васильевич Зубовpl
dc.subjectpedagogical synergypl
dc.subjectteachingpl
dc.subjectapplied linguisticspl
dc.subjectdescriptorspl
dc.subjectfocal pointspl
dc.titleТекст учебника как составляющая педагогической синергетикиpl
dc.title.alternativeAn Educational text as a part of the pedagogical synergypl
dc.title.alternativeTekst podręcznika jako składnik synergii pedagogicznejpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/lingdid.2013.17.18pl
dc.description.BiographicalnoteМинский государственный лингвистический университетpl
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2013, tom XVII

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_17_Zubow.pdf128,8 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)