REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Przeglądaj przez Autor Korzeniecka-Bondar, Alicja

Skocz do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka początkowych liter:  
Pokazuję rezultaty 1 do 20 z 27  Dalej >
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2017Akademickie teraźniejszościKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2012Codzienność XXVI Letniej Szkoły Młodych PedagogówKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2018Codzienny czas w szkole. Fenomenograficzne studium doświadczeń nauczycieliKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2012„Czas drukowania świadectw”, czyli czerwcowy czas szkolny. O szkolnej grze pozorówKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2019Droga w dół, droga w górę – patologiczne i terapeutyczne przestrzenie współczesnościMakocka-Wojsiat, Katarzyna; Korzeniecka-Bondar, Alicja--
2002Ideologie edukacji a dialog nauczyciela z uczniemKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2016IrytacjaKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2016Konsumpcjonizm edukacji/w edukacjiKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2017[List Redaktorów Naczelnych czasopism naukowych wydawanych pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN do Posłów Sejmu RP z dnia 31.10.2017 r.]Dudzikowa, Maria; Kwiatkowska, Henryka; Śliwerski, Bogusław; Theiss, Wiesław; Konopczyński, Marek; Jamrożek, Wiesław; Leppert, Roman; Horowski, Jarosław; Syrek, Ewa; Stępkowski, Dariusz; Pasierbek, Wit; Korzeniecka-Bondar, Alicja--
2022Metoda i niepewność w badaniach edukacyjnychPasikowski, Sławomir; Korzeniecka-Bondar, Alicja--
2003Mity związane z transmisją kultury dokonywaną przez nauczycielaKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2006Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej jako człowiek budujący. Warunki i możliwości jego kształcenia w uniwersytecieKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2015Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?Korzeniecka-Bondar, Alicja; Grzybowski, Przemysław Paweł--
2015O potrzebie odwagi i wysiłku w byciu nieposłusznym mainstreamowym przemianom w edukacjiKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2017O trudnościach w pisaniu – uwagi na marginesie lektury tekstów przesłanych do redakcji „Parezji”Korzeniecka-Bondar, Alicja--
2014O wkraczaniu w sferę publiczną, czyli jak powstawało czasopismo „Parezja. Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN”Korzeniecka-Bondar, Alicja--
2014Od redakcjiKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2012Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnejKorzeniecka-Bondar, Alicja--
2018Polityczne konteksty edukacjiStarego, Karolina; Korzeniecka-Bondar, Alicja--
2018Przeciw banalności i równaniu w dół – o śladach dotknięcia byciem z Profesor Marią DudzikowąKorzeniecka-Bondar, Alicja--