REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/8212
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKorzeniecka-Bondar, Alicja-
dc.date.accessioned2019-08-27T11:29:26Z-
dc.date.available2019-08-27T11:29:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2(10), s. 9-16pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/8212-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.titlePrzeciw banalności i równaniu w dół – o śladach dotknięcia byciem z Profesor Marią Dudzikowąpl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2018.10.01-
dc.description.Emailalibon@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBochno, E., Korzeniecka-Bondar, A. (red.), (2011). O budowaniu kapitału ludzkiego i społecznego w środowisku naukowym. 25-lecie Letniej Szkoły Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Lublin: Wyd. UMCS.pl
dc.description.referencesBochno, E., Korzeniecka-Bondar, A. (red.), (2016). Naukowa wspólnota uczących się. XXX-lecie Letniej Szkoły Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (1985). O trudnej sztuce tworzenia samego siebie. Warszawa: Nasza Księgarnia.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (1987). Wychowanie przez aktywne uczestnictwo. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (2002). Po co nam to było? Rozmowa przeprowadzona przez R. Bobeckiego. Sprawy Nauki, 12.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (2015). O mojej miłości do książek. Esej osobisty. W: M. Dudzikowa, ks. M. Nowak (red.), O pasjach cudzych i własnych – profesorowie. Lublin: Wydawnictwo KUL.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (2007). Pomyśl siebie… Minieseje dla wychowawcy klasy. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M., Chmielewski, A., Grobler, A. (2012). Interdyscyplinarnie o interdyscyplinarności. Między ideą a praktyką. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M., Jaskulska, S. (red.), (2016). Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wolters Kluwer.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M., Jaskulska, S., Wawrzyniak-Beszterda, R., Bochno, E., Bochno, I., Knasiecka-Falbierska, K., Marciniak, M. (2011). Kapitał szkolny w szkołach różnego szczebla. Diagnoza i uwarunkowania. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M., Knasiecka-Falbierska, K. (red.) (2013a). Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M., Wawrzyniak-Beszterda, R. (2010). Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M., Wawrzyniak-Beszterda, R., Jaskulska, S., Marciniak, M., Bochno, E., Bochno, I., Knasiecka-Falbierska, K. (2013). Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu: Diagnoza – interpretacje – konteksty. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesHejnicka-Bezwińska (1997). Tożsamość pedagogiki: od ortodoksji ku heterogeniczności. Warszawa: Wydawnictwo 69.pl
dc.description.referencesJaskulska, S. (2008). Kilka słów wprowadzenia. W: R. Wawrzyniak-Beszterda (red.), Życie szkołą. Praca dedykowana Profesor Marii Dudzikowej. Poznań: Garmond Oficyna Wydawnicza.pl
dc.description.referencesKłosińska A. (oprac.), (2005). Słownik frazeologiczny PWN. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.description.referencesKorzeniecka-Bondar, A. (2011a). „Pozyskać do współpracy przeciw banalności i równaniu w dół” – spotkania międzygeneracyjne uczestników Letniej Szkoły Młodych Pedagogów (działającej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN). W: M. Nowak-Dziemianowicz, P. Rudnicki (red.), Pedagogika – zakorzenienie i transgresja. Wrocław: Wydawnictwo DSW.pl
dc.description.referencesMuszyński, H. (1998). Rozmowa przeprowadzona przez S. Kowala. „Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN”, M. Cackowska, S. Kowal, R. Wawrzyniak (red.), 1–2.pl
dc.description.referencesSłownik Języka Polskiego, https://sjp.pwn.pl.pl
dc.description.referencesSłownik Synonimów, https://synonim.net.pl
dc.description.issue2(10)
dc.description.firstpage9pl
dc.description.lastpage16pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2018_A_Korzeniecka-Bondar_Przeciw_banalnosci.pdf136,49 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons