Skip navigation
Strona główna
Przeglądaj:
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj przez:
Data wydania
Autor
Tytuł
Temat
Data zamieszczenia
Typ dokumentu
O RUB
Polityka
Regulamin
DOI
Instrukcja deponowania
FAQ
Aspekty prawne
Open Access
Strona Uczelni
Strona Biblioteki
Zespoły RUB
Biblioteki
Centrum Edukacji Ustawicznej
Czasopisma naukowe
Doktoraty
Katedra Teologii Katolickiej
Katedra Teologii Prawosławnej
Konferencje naukowe i edukacyjne
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Szkoły Doktorskie
Wydawnictwa
Wydział Biologii
Wydział Chemii
Wydział Ekonomiczno-Informatyczny w Wilnie
Wydział Ekonomii i Finansów
Wydział Filologiczny
Wydział Filozofii
Wydział Fizyki
Wydział Historii
Wydział Informatyki
Wydział Matematyki
Wydział Nauk o Edukacji
Wydział Prawa
Wydział Socjologii
Wydział Stosunków Międzynarodowych
Wydział Studiów Kulturowych
Wydział Zarządzania
Pomoc
Moje konto:
Mój RUB
Zaloguj się
Zarejestruj się
REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku
Szukanie zaawansowane
Zespoły i Kolekcje
Zaloguj się
Zarejestruj się
Mój RUB
FAQ
Polityka
Regulamin
DOI
Instrukcja
Aspekty prawne
Open Access
Archiwum
Kontakt
O Dspace
Strona Biblioteki
Strona Uczelni
Wyszukaj
Szukaj:
Cały RUB
Czasopisma naukowe / Journals
Crossroads. A Journal of English Studies
Crossroads. A Journal of English Studies, 2019, Issue 24
for
Aktualne filtry:
Tytuł
Autor
Temat
Data wydania
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Równa
Zawiera
ID
Nie równa
Nie zawiera
Nie ID
Rozpocznij nowe wyszukiwanie
Dodaj filtr:
Uzyj filtrów aby zagęścić wyszukiwanie.
Tytuł
Autor
Temat
Data wydania
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Równa
Zawiera
ID
Nie równa
Nie zawiera
Nie ID
Rezultaty 1-7 z 7 (Czas wyszukiwania: 0.001 sekund).
poprzedni
1
następny
Odsłon pozycji:
Data wydania
Tytuł
Autor(rzy)
Promotor
Redaktor(rzy)
2019
Should we teach first language grammar in compulsory schooling at all? Some reflections from the Spanish perspective
Fontich, Xavier
-
-
2019
Between Linguistics, Language Education and Acquisition Research. Introduction to the Special Issue Linguistics for Language Teaching and Learning
Awramiuk, Elżbieta; Karczewski, Daniel
-
-
2019
What Developmental Linguistics Can Offer L1 Education. An Example of the Relation between Implicit and Explicit Word-formation Knowledge in Slovak Speaking Children
Liptáková, Ľudmila
-
-
2019
Portuguese teachers’ perceptions of grammar teaching
da Silva, Cristina Vieira; Pereira, Íris Susana Pires; Sebastião, Isabel
-
-
2019
Metacognition as a superordinate concept of metalinguistics: The role in developing reading skills in a foreign language
Kopčíková, Marta
-
-
2019
A contribution to the implicit/explicit debate on grammar learning: the case of contrast connectors
Costa, Ana Luísa
-
-
2019
Preschool children’s sensitivity to the generic and non-generic distinctions
Palla, Marti
-
-
Odkryj
Autor
1
Awramiuk, Elżbieta
1
Costa, Ana Luísa
1
da Silva, Cristina Vieira
1
Fontich, Xavier
1
Karczewski, Daniel
1
Kopčíková, Marta
1
Liptáková, Ľudmila
1
Palla, Marti
1
Pereira, Íris Susana Pires
1
Sebastião, Isabel
.
następny >
Temat
2
grammar teaching
2
metalinguistic knowledge
1
bilingualism
1
curricular knowledge
1
demonstrative determiner
1
developmental linguistics
1
explicit knowledge
1
generic sensitivity
1
generics and non-generics
1
grammar
.
następny >
Data wydania
7
2019